Vælge flere filer.
Fra : Dondata

Dato : 13-01-01 16:10

Jeg bruger Commondialog Control til at pege på de filer der skal åbnes i mit
program.
Problemet er at jeg kun kan vælge én fil ad gangen.

Hvordan gør jeg, så jeg kan vælge flere filer ad gangen?

--
Mvh....Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Niels

Dato : 15-01-01 00:32

Prøv med følgende:

CommonDialog1.Flags = CommonDialog1.Flags Or cdlOFNAllowMultiselect Or
cdlOFNExplorer

Mvh

Niels G

Fra : Dondata

Dato : 16-01-01 18:53

Tak skal du ha´
Jeg prøvede selv med CommonDialog1.Flags = CommonDialog1.Flags Or
cdlOFNAllowMultiselect
Men der fik jeg bare noget der mindede om en gammeldags dialog.

Tak igen :)