Steen Jørgensen - den enarmede ????
Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 18-04-01 07:10

Har Steen Jørgensen fra Sort Sol kun 1 arm, eller er det bare "et tilfælde"
at man ikke kan se hans venstre arm på alle de billeder som jeg har set af
ham??

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

Fra : Elo Rasmussen

Dato : 18-04-01 09:15

Hej!

Han har kun 1 arm..hvorfor ved jeg dog ikke ??

/Elo

Fra : Steffen Kampp

Dato : 18-04-01 10:18

"Elo Rasmussen" skrev:

> Han har kun 1 arm..hvorfor ved jeg dog ikke ??

Han har nu to. Den ene er bare meget kort. O.K. halvanden arm så. Men jeg
har set ham spille på guitar med alt hvad han havde (det var nu godt nok i
deres støjrockperiode, men alligevel).

Steffen Kampp

Fra : nikolaj borg

Dato : 18-04-01 11:51

"Steffen Kampp" <s_kampp@email.com> wrote in message
> Han har nu to. Den ene er bare meget kort. O.K. halvanden arm så. Men jeg
> har set ham spille på guitar med alt hvad han havde (det var nu godt nok i
> deres støjrockperiode, men alligevel).

Jeg hørte i et radio-interview, at han i skole-tiden havde gået rundt med en
trommestik som forlænger på den ene arm.

/Nikolaj

Fra : bonko

Dato : 18-04-01 19:36

Han er faktisk født sådan - altså med 1½ arm!
Bonko

Fra : Lars D. Christensen

Dato : 18-04-01 19:44

"nikolaj borg" wrote...

> Jeg hørte i et radio-interview, at han i skole-tiden havde gået rundt med
en
> trommestik som forlænger på den ene arm.

....men hvad mener I for øvrigt on Snakecharmer? - jeg synes slet ikke jeg
har set nogen indlæg om det endnu. Selv har jeg lidt svært ved at beslutte
mig. Nogle af de mere polerede numre er på nippet til at kede mig lidt, men
jeg tror at pladen som helhed vinder ved at blive hørt mange gange.

/Lars

Fra : Ole Hansen

Dato : 20-04-01 18:33

"Lars D. Christensen" <slet-disse-ord-ldch@private.dk> writes:

> [...]
> mig. Nogle af de mere polerede numre er på nippet til at kede mig lidt, men
> jeg tror at pladen som helhed vinder ved at blive hørt mange gange.

Jeg var temmelig glad for Sort Sol omkring tiden, de udgav
Glamourpuss, og har også hørt noget af det gamle - helt gamle endda,
Copenhagen og Television Sect synes jeg er herlige.. Siden har jeg
ikke rigtigt hørt Sort Sorl, men anmelderne har jo været enormt
begestrede for det nye, så jeg "kom til" at købe det i går.

Jeg var ved at gå helt bagover, da jeg hørte syntetiske trommer :)
(Det er vist ikke helt nyt for Sort Sol, men for mig og Sort Sol er
det) - men efter flere gennemlytninger af albummet, synes jeg kun det
bliver bedre og bedre. Dog synes jeg bedst om de numre, der "lyder"
som Sort Sol :) (Øhh...) Altså de lidt hårdere numre.

Duetten med Sissel K. er utrolig flot, synes jeg. Who's Afraid
of... Er rigtig fed. Øhh.. Ja, i det hele taget synes jeg, det er et
rigtig fedt album, som absolut kan anbefales. Det eneste nummer, jeg
stadig ikke helt kan beslutte mig for, er I'll take care of
you... Tjohh, det er da okay, men... :)

Gad vide, hvordan albummet ville have lydt, hvis den gode Peter Peter
stadig var med?

--
Ole Hansen

Fra : peet_dk

Dato : 25-04-01 19:03

>Selv har jeg lidt svært ved at beslutte
> mig. Nogle af de mere polerede numre er på nippet til at kede mig lidt,
men
> jeg tror at pladen som helhed vinder ved at blive hørt mange gange.
de bedste cd'ere jeg har er dem, hvor jeg ikke kunne li' dem i starten.
Men hvor der bare gik et lys op på et tidspunkt.