Powerpoint XP DK: Vise antal dias i sidefo~
Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 09:45

Jeg har lavet mig en designskabelon i Powerpoint XP DK.
I sidefoden har jeg indsat diasnummer, men vil også gerne have vist det
samlede antal dias i præsentationen.
Altså ligesom "Side # af ##" i Word - bare "Dias # af ##" i Powerpoint.
Hvorfor kan jeg bare ikke finde ud af det?

Jeg drømmer også om, at give brugerne mulighed for at indtaste deres
initialer i præsentationen, så de fremkommer på hver dias.
Helst uden at de skal rode med master'en. Lidt ligesom et Fill-in-felt i
Word (ved ikke, hvad det hedder på dansk), der beder brugeren om at indtaste
sine initialer i en boks når de åbner designskabelonen, og derefter
indsætter initialer på hvert eneste dias (en mindre elegant men effektiv
metode vil også blive modtaget med kyshånd). Kan det lade sig gøre?

m.v.h. & p.f.t.
Max P.