Arkivering af mails i Outlook
Fra : Thïngmand

Dato : 03-02-04 17:59

Jeg har hørt man kan få et underliggende program til Outlook, der arkiverer
gamle mails i en database, således at det letter Outlook, men stadig giver
mulighed for at gemme/søge i gamle mails.

Nogen der ved hvor et sådan kan fås og om de er noget værd?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Claus Henriksen

Dato : 04-02-04 09:10

On Tue, 3 Feb 2004 17:59:06 +0100, "Thïngmand"
<michael@thingmand.invalid> wrote:

> [...]
>mulighed for at gemme/søge i gamle mails.
>
>Nogen der ved hvor et sådan kan fås og om de er noget værd?
Prøv at se på (XP):
Funktioner - Oprydning i postkasse ... - Autoarkiver

Claus Henriksen