Billeder i Powerpoint
Fra : lars

Dato : 02-02-04 23:40

Hej,

Jeg har et spørgsmål om noget som irriterer mig grænseløst.

Jeg laver tit Print Screen og sætter så billedet ind i et dias i en
Powerpoint præsentation. Den opløsning billedet bliver sat ind i er 640X480,
men min skærm har 1024X768.

Jeg højreklikker så på billedet (skærmbilledet) og vælger FORMATER BILLEDE.
Herunder vælger jeg STØRRELSE. Så siger "Bedste skalering i forhold til
diasshowet" og 1024x768.

Kan jeg sætte det sådan op, at billedet umiddelbart bliver sat ind i den
rigtige størrelse ?. Det må da kunne konfigureres og ville spare mig en
masse tid.

Mvh Lars