Frontpage?
Fra : Brian Laursen

Dato : 01-02-04 15:37

Hejsa. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor jeg ikke har Frontpage i
min office xp danske version.??? Hvodden laver jeg så en egen HP.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

yzf1000r
http://www.Galtenmc.dk

Fra : Brian Laursen

Dato : 01-02-04 16:22

Brian Laursen wrote:
> Hejsa. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor jeg ikke har
> Frontpage i min office xp danske version.??? Hvodden laver jeg så en
> egen HP.

Nå jeg fandt en gammel office 2000 og prøver at install frontpage fra den .
gad nok vide om det går?

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

yzf1000r
http://www.Galtenmc.dk

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-02-04 10:09

"Brian Laursen" <REMOVEBrian.W@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor jeg ikke har Frontpage i
> min office xp danske version.??? Hvodden laver jeg så en egen HP.

Svaret er egentlig meget simpelt. Frontpage er ikke en del af officepakken i
XP, men skal købes separat.

Jan