Problem med at slette
Fra : claus og helle

Dato : 01-02-04 09:56

Jeg kan ikke slette min indbakke,ja det er ligemeget hvad for en mappe jeg
prøver i der sker ikke noget.

--
Opel Senator 89" 3,6 i Irmscher
Alfa Romeo 33 93" Vinterbil

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-02-04 11:52

claus og helle wrote in

> Jeg kan ikke slette min indbakke,ja det er ligemeget hvad for en
> mappe jeg prøver i der sker ikke noget.

Du kan ikke slette din indbakke?!

Eller er det beskederne i indbakken du mener?

Uddyb

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : claus og helle

Dato : 01-02-04 17:03

Ja der er meddelserne jeg ikke kan slette,heller ikke dem der er i sendt
post eller udbakke