back-up
Fra : Bjarne

Dato : 31-01-04 13:00

Jeg skal lave en back-up af adresse kartoteket i Outlook 2003. Kan
nogen fortælle mig hvordan jeg gør, og hvad filen hedder?
hilsen Bjarne

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-02-04 12:00

Bjarne wrote in news:s26n10p71tc6l94ee4j0infe7b53epc4f2@4ax.com:

> Jeg skal lave en back-up af adresse kartoteket i Outlook 2003. Kan
> nogen fortælle mig hvordan jeg gør, og hvad filen hedder?

outlook.pst (default navnet)

Filen indeholder mails og kontakter.

Søg evt efter den på dit C-drev..

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Bjarne

Dato : 01-02-04 13:48

On 01 Feb 2004 10:59:53 GMT, Palle Jensen
<palle.jensen@tiscali.invalid> wrote:

>outlook.pst (default navnet)
>
>Filen indeholder mails og kontakter.
>
>Søg evt efter den på dit C-drev..

tak for dit svar, Palle...jeg havde fundet den .pst fil, men var ikke
sikker på at det var den jeg skulle bruge.
tak for din tid
hilsen Bjarne