Indstilling af Outlook
Fra : Peter Pedesen

Dato : 30-01-04 10:18

GletscherHvordan indstiller jeg outlook 2003 til, at det er den som skal
sende en fil når jeg trykker på en, i mine mapper på mit eget C-drev ? Når
jeg markere en fil nu og går ud og trykker på "Send denne fil med e-mail" er
det outlook express den bliver sendt til. Har XP

Venlig hilsen
Peter Pedersen

Fra : Peter Jensen

Dato : 31-01-04 10:48

"Peter Pedesen" <peterr@pede.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> det outlook express den bliver sendt til. Har XP

Du skal vælge Outlook som mailprogram i
Kontrolpanel>Internetindstillinger>Faneblad Programmer. Der står nok Outlook
Express som mailprogram.

Peter Jensen

Fra : Peter Pedesen

Dato : 31-01-04 23:25

Nej, der har jeg kontrolleret at der står microsoft outlook. Men det er
stadig outlook express som starter op. Jeg har forsøgt om jeg kan finde et
svar i XPs "hjælp" om det skulle være i mappe indstillinger, men det giver
ikke rigtig noget resultat. Måske er det bare noget jeg skal leve med ??

Venlig hilsen
Peter Pedersen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 03-02-04 16:11

Hej

> [...]
> finde et svar i XPs "hjælp" om det skulle være i mappe indstillinger,
> men det giver ikke rigtig noget resultat. Måske er det bare noget jeg

Prøv at tjekke i din Microsoft Outlook, gå ind i "Funktioner" ->
"Indtillinger" -> faneblad "Andet" og se om den er vinget af i "Gør Outlook
til standardprogram til email, kontaktpersoner og kalender".

Måske det er fejlen.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==