Outlook.exe
Fra : Ken

Dato : 28-01-04 17:26

Hej!

Er der nogen der ved hvorfor Outlook.exe filen ikke lukker ned når jeg
afslutter Outlook?

Jeg kan se den i joblisten / processer og den gør at Win ikke kan lukke.

Jeg bruger Outlook 2002, Win XP Home

mvh

Ken

Fra : pre

Dato : 28-01-04 19:29

Hej Ken

Denne gang er der lidt mere at se på. Problemet er kendt og her er de
første muligheder, nemlig er der monteret noget af følgende:

1. PDA synchronization software
2. Fax software, especially WinFax Pro
3. Franklin-Covey Plan Plus!
4. Anti-virus set to scan incoming mail
5. Using Word as the message editor
6. Any other software that hooks into Outlook?

Som nødløsning kan joblisten vel lukke ned Der er et par genveje men mine
engelske duer nok ikke.
pre © 2004

Fra : pre

Dato : 29-01-04 19:41

Hej

Det er helt galt med Outlook´s ShutDown så det kniber for mig at følge med i
strømmen af løsninger.
Et godt forslag er at åbne i Safe Mode, hvor add-ins ikke bliver indlæste -
og derved begrænses nogle muligheder.
pre © 2004