Password
Fra : Kurt Rasmussen

Dato : 28-01-04 15:04

Er der nogen som kan give mig adressen - hvor jeg kan finde en kode
knuser til Word 2000
På forhand tak

MVH
Kurt

Fra : BJ Denmark

Dato : 28-01-04 16:36

Kurt Rasmussen wrote:
> Er der nogen som kan give mig adressen - hvor jeg kan finde en kode
> knuser til Word 2000
> På forhand tak
>
> MVH
> Kurt

I modsætning Word97 kan 2000 så vidt jeg ved kun brydes med "brute force".
Der findes forskellige programmer, du kan sætte til at prøve for dig...

http://makeashorterlink.com/?B24531837

--
BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Kurt Rasmussen

Dato : 29-01-04 07:27

Hej
Og tak for hjælpen - det var en engelsk side så jeg turde ikke prøve denne.
Jeg åbnede så dokumentet i WordPad og derefter i Word så var problemet
løst.
Men tak for hjælpen aligevel.

MVH
Kurt