Outlook 2000 crasher pga vedhæftede filer.~
Fra : Karsten Nygaard

Dato : 27-01-04 17:08

Når jeg starter outlook 2000 fryser programmet fuldstændig - for efter et
stykke tid at lukke sig selv.

Den førse mail som den stiller sig på har en masse vedhæftede filer - men
med nogen "elendige" filnavne... Hvordan kan jeg slette samtlig mails udenom
Outlook - er der en fil som indeholder meddelelserne som jeg kan slette via
stifinder?

Jeg har prøvet at geninstallere Outlook - men mine mails kommer igen efter
installationen (bliver åbenbart indlæst fra den gamle installation)

mvh

Karsten

Gode råd modtages...

Fra : pre

Dato : 27-01-04 17:25

Brug TDC´s Web service til at håndtere de mails. Er problemet der stadig,
kør Søg og erstat fra menuliniens Hjælp.
En ordinær geninstallation er intet værd som fejlretter.
pre © 2004