Lige nu er det Virus tid
Fra : pre

Dato : 27-01-04 17:01

Her er hvad du skal passe på/risikerer:

W32.Novarg.A@mm is a mass-mailing worm that arrives as an attachment with
the file extension .bat, .cmd, .exe, .pif, .scr, or .zip. When a computer is
infected, the worm will set up a backdoor into the system by opening TCP
ports 3127 thru 3198. This can potentially allow an attacker to connect to
the computer and use it as a proxy to gain access to its network resources.
In addition, the backdoor has the ability to download and execute arbitrary
files.

The worm will perform a DoS starting on February 1, 2004. It also has a
trigger date to stop spreading on February 12, 2004.

pre © 2004

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-01-04 18:03

pre wrote in news:40168b71$0$95019$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> computer and use it as a proxy to gain access to its network
> resources. In addition, the backdoor has the ability to download

Jeg gider ikke se dit shit... Kan ikke passe man skal droppe at glo
herind fordi man ikke kan holde dit spam ud!

Læs fundatsen nedenfor og diskuter med mig i den FUT'ede gruppe:

FUT: dk.admin.netikette

1. Gruppenavn:
dk.edb.programpakker.ms-office

2. Beskrivelse:
Microsoft Office i almindelighed

3. Fundats:
* Vink og gode ideer i anvendelser af produktet
* Udveksling af work-arounds
* Debat om problemer med opgradering
* Sammenhæng med øvrige MS-produkter

4. Begrundelse:
Der findes ikke nogen eksisterende gruppe til
dette store og populære programkompleks,
og der er et stigende behov for at kunne drøfte
emnet, ikke mindst nu, hvor Office´97 med nye
moduler (Outlook, Project og FrontPage) holder
sit indtog.

Der kunne på sigt blive yderligere behov for
underopdeling af emnet i de enkelte komponenter:
Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook,
Project, FrontPage, men sammenhængene diskuteres
i denne gruppe lige som opgraderingsproblema-
tikker fra v4.2/4.3 via Office95 til Office97ff.

Funktionaliteten er speciel fra Officepakke til
Officepakke, og denne gruppe sigter kun til
Microsoft's udgave(r).

5. Moderering:
Nej

6. Forslagsstiller:
Hans Andersen (ha@db.dk http://ix.db.dk/ha)

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 18:24

Palle Jensen skriblede:

> Jeg gider ikke se dit shit... Kan ikke passe man skal droppe at glo
> herind fordi man ikke kan holde dit spam ud!

Gør lige som mange andre:
*Put _pre_ i dit killfilter* så kan han skrive
stolpe op og stolpe ned med al hans
ligegyldige fnider fnadder som os alm.
dødelige alligevel ikke forstår en rygende
papfis af.
*Han tror sgu' denne ng er hans og kun hans*

Kunne være han var modtagelig på:
pre@bredalsparken.dk

--
/Gevaldi

Fra : H@nsen

Dato : 28-01-04 01:24

Gevaldi wrote:

> Kunne være han var modtagelig på:
> pre-----@------bredalsparken.dk

Uanset hvor tosset klovnen nu måtte være, så er det meget ufint at poste
den fulde e-mail i en gruppe.

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-01-04 07:47

H@nsen wrote in news:xiDRb.1468$r26.431@news.get2net.dk:

> Uanset hvor tosset klovnen nu måtte være, så er det meget ufint
> at poste den fulde e-mail i en gruppe.

Det er jeg så iøvrigt helt enig i.