can't contact LDAP directory server (81)
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-01-04 16:24

Når jeg forsåger at bruge outlook i stedet for OE får jeg den fejlmeddelelse
som står i subject.

hvad betyder den, og hvordan for jeg den til at forsvinde?

Peter

Fra : pre

Dato : 27-01-04 16:47

I OE´s hjælpetekst kan du finde:
What are directory services?
A directory service is a powerful search tool that you can use to find
people and businesses around the world. The Address Book supports LDAP
(Lightweight Directory Access Protocol) for accessing directory services,
and it comes with built-in access to several popular directory services. You
can also add additional directory services from your Internet service
provider.
Like Internet search tools, directory services use different methods for
collecting data, so when you are trying to find people or businesses online,
you might try more than one service.

Og meningen med det hele er såmænd bare at Outlook mangler nogle oplysninger
fra dig. Som regel begynder man med en profil, lidt afhængigt af hvilken
version det drejer sig om.
pre © 2004

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-01-04 17:11

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in message
> I OE´s hjælpetekst kan du finde:

jeg søgte i outlooks hjælpefil, da det var den der kom med meddelelsen

> [...]
> Like Internet search tools, directory services use different methods for
> collecting data, so when you are trying to find people or businesses

Det blev jeg ikke meget klogere af. Jeg har aldrig bedt nogle af
programmerne om noget i den retning

> Og meningen med det hele er såmænd bare at Outlook mangler nogle
oplysninger
> fra dig. Som regel begynder man med en profil, lidt afhængigt af hvilken
> version det drejer sig om.
Outlook 2002

men hvordan får jeg givet den de oplysninger/slået funktionen fra?

Peter

Fra : pre

Dato : 27-01-04 17:31

Systemet er fælles for alle e-mail klienter, og det er OE der har den bedste
hjælpetekst.
Outlook er en fællesbetegnelse for en halv snes versioner, som afviger fra
hinanden på flere punkter. Og ingen herude fra kan se hvilken du bruger.