Outlook 2002 + adgangskoder - igen!
Fra : Ken

Dato : 27-01-04 00:18

Hej !

Hvorfor bliver min Outlook ved, ved og ved med at spørge efter adgangskode
på trods af, at jeg hver gang sætter flueben i 'Gem denne kode i
adgangskodelisten'

PS. Den egentlige adgangskode står rigtigt nok.

Nu har jeg adskellige gange været inden i regedit og fjerne den linie som MS
beskriver (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;259416
) men alligevel kommer problemet igen efter lidt tid
Jeg synes ikke at jeg har observeret, at der er nogle symptoner/hændelser
der får problemerne til at komme igen.

Er der nogen der kan hjælpe?

Konfig.: WinXP Home, Outlook 2002 SP2, enkeltstående maskine - altså ingen
mailserver. Post via POP3 konti.

mvh Ken

Fra : pre

Dato : 27-01-04 20:48

Hej Ken

Måske der igen er kludder i gruppen, der er omtalt flere mails jeg aldrig
har set, og i dag har jeg bestemt sendt en kommentar til denne - og den er
ikke dukket op. Under alle omstændigheder har du nu nået det punkt hvor det
er nødvendigt at dreje alle sten for et eller andet sted er der noget galt.
Lige nu har jeg ingen konkret teori men det kan måske komme ved fælles
hjælp.
pre © 2004

Fra : pre

Dato : 27-01-04 21:23

Hej igen

Det er mit indtryk at du vil få mere glæde af denne artikel:

OL2002: Outlook Prompts You for a Password for an E-mail Account with
a Saved Password

den kan hentes på adressen:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;281791

og er nemmere at arbejde med.

Hvis du stadig har en backup af Registry, brug den, ellers har jeg noget som
måske kan hjælpe.
pre © 2004

Fra : Ken

Dato : 27-01-04 22:09

Hej Pre,

Tak - jeg prøver denne artikel. Lad os håbe det virker

mvh

Ken

Fra : Ken

Dato : 28-01-04 17:31

Hej Pre,

Det ser ud til at virke! Tak for hjælpen.

Jeg har dog fået mig et nyt problem, som jeg har skrevet om her i gruppen
(outlook.exe)

Fra : Ken

Dato : 27-01-04 22:03

Hej!

Jeg oplevede her til aften at outlook ikke lukkede korrekt ned - måske der
er en forbindelse her?.

I joblisten var der stadig liv i outlook.exe - og hvis jeg bare lukker den
brutalt ned kunne der måske ske et eller andet med mine passwords?

Ken