Outlook 2002 + adgangskoder
Fra : Ken

Dato : 27-01-04 00:17

Hej !

Hvorfor bliver min Outlook ved, ved og ved med at spørge efter adgangskode
på trods af, at jeg hver gang sætter flueben i 'Gem denne kode i
adgangskodelisten'

PS. Den egentlige adgangskode står rigtigt nok.

Nu har jeg adskellige gange været inden i regedit og fjerne den linie som MS
beskriver (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;259416
) men alligevel kommer problemet igen efter lidt tid
Jeg synes ikke at jeg har observeret, at der er nogle symptoner/hændelser
der får problemerne til at komme igen.

Er der nogen der kan hjælpe?

Konfig.: WinXP Home, Outlook 2002 SP2, enkeltstående maskine - altså ingen
mailserver. Post via POP3 konti.

mvh Ken

Fra : pre

Dato : 27-01-04 09:16

Outlook fortsætter fordi der er noget som ikke stemmer. Uanset hvordan man
gang på gang gennemgår alle data så kan der være et eller andet der overses.
En indikation af "noget" kunne være at OE kører uden problemer. I så fald
ville jeg nok vælge at slette alle Outlooks konti, måske endda at indsætte
en ny i OE. Det skulle få Outlook til at importere OE konti.

Hvis det ikke hjælper, så ligger fejlen sandsynligvis i det der for år
tilbage var væsentligt: Der skal være en "klient" som TCP/IP kan knytte sig
til. Her er vejen at starte en ny profil (man kan ha´ flere profiler) og
gennemgå hele procesen med at konfigurere forbindelsen. Andre fejl kan være
at der er andre protokoller end TCP/IP tilsluttet. (En klient kan f. eks.
hedde Microsofr Logon, mulighederne er visti boksen).
pre © 2004