kontaktpersoner
Fra : Sørensen

Dato : 26-01-04 18:47

I kampen mod spam er jeg ved at afprøve "spam eater", og vil godt fortælle
programmet, hvilke emailadresser som er ok, at slippe igennem.
Disse ligger alle i mine "kontaktpersoner", som jeg bruger primært.
Men hvor ligger filen? Det er jo tilsyneladende ikke *wab filen - den er
ikke magen til, kan jeg se.
Hvor ligger den fil, som danner Kntaktpersoner, og hvad hedder den??
Preben

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-01-04 12:30

"Sørensen" <removepbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke magen til, kan jeg se.
> Hvor ligger den fil, som danner Kntaktpersoner, og hvad hedder den??

Hvis du taler om Outlook ligger de i pst filen, sammen med mails mm.

Jan