Blokere *.exe i outlook
Fra : Kafoka

Dato : 24-01-04 15:03

He NG

Har det problem at jeg har modtaget et progeam *.exe som outlook har
blokeret prg riciko.

Har været inde under funktioner-indstillinger-sikkerhed og sat alle
sikkerhedszoner til lavt nuveau. Kan dog fortsat ikke få fat i programmet.

Hvor mangler jeg at gøre noget?

Hilsen

Sten

Fra : pre

Dato : 24-01-04 15:40

Det evige problem!!! Vent ingen hjælp fra Outlook som er nådesløst
hårdhændet overfor eksekverbare filer. Hos www.slipstick.com kan du finde
vejledning og en fil der kan flytte filer fra det farligste Level 1 til
Level 2. Brug den kun som en midlertidig løsning.

Hvis du kan videresende til OE så er det en bedre løsning. Andre har fundet
ud af at tilføje en midlertidig ekstra extension, altså f. eks.
"MinFil.exe_zip."
pre © 2004

Fra : hcma

Dato : 24-01-04 17:46

"Kafoka" <kafoka@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har været inde under funktioner-indstillinger-sikkerhed og sat alle
> sikkerhedszoner til lavt nuveau. Kan dog fortsat ikke få fat i programmet.

Der er en løsning her:
http://www.riversen.dk/?id=tips#outlook
Gælder for Outlook 2002, men passer også på de andre versioner. Hvis det
f.eks. drejer sig om O2000, skal "10.0" ændres til "9.0"
m v h
HC

Fra : N. Lind

Dato : 25-01-04 14:21

Og så den letteste og mest elegante løsning: Programmet Outlook Olock, som
Skovbo Data har lavet. Det er freeware. Se
http://www.skovbodata.dk/nyheder_fra_skovbo_data.htm.

Det virker fremragende og slås til og fra af brugeren.

Fra : pre

Dato : 25-01-04 16:47

Mere korrekt skulle emnelinien markere at det drejer sig om den "gamle"
Outlook2000. Det store problem hedder Outlook2003 og der virker det ikke.
pre © 2004
øretævernes@holdeplads.dk