Sletning af ALLE aftaler.
Fra : Jacob Strue[9000]

Dato : 21-01-04 22:54

Hej

Jeg har leget med en i-PAQ som ikke var min, for at se om synkronisering
fungerede. Og det må man sige at det gjorde! Jeg fik synkroniseret i-PAQ'en
med mit outlook, så der i min kalender nu er ca 500 aftaler, jeg ikke har
noget som helst at bruge til. Er det muligt at slette disse aftaler i
kalenderen på en gang? Jeg kan jo godt gå en dag frem ad gangen, men det
kommer bare til at tage vildt lang tid. Mit outlook kører på en microsoft
exchange server, hvid det har noget at sige mht. sletningen. Håber virkelig
at dette kan lade sig gøre!

På forhånd tak.
Jacob Strue, Aalborg.

Fra : pre

Dato : 21-01-04 23:46

Prøv at bruge folder listen og Vis. Svjh. kan man få hele striben i en af
tabel visningerne. Se også på Outlook i dag hvor du kan højreklikke på den
grå bjælke og se detaljer om alle mapper. Da vi sandsynligvis ikke har samme
version kan jeg ikke teste, men kik på www.slipstick.com og brug søgerutinen
for at se alt med Calendar.
pre

Please don't flame me. I may actually *be* an idiot, but even idiots have
feelings.
(Den tekst har jeg ærligt stjålet)

Fra : Jacob Strue[9000]

Dato : 22-01-04 17:02

Fandt mit svar her: http://support.microsoft.com/?kbid=272151

Men jeg havde ikke fundet svaret uden hjælp fra denne denne:
http://www.slipstick.com/ så tak for hjælpen.

Jacob Strue, Aalborg.

Fra : BOH

Dato : 24-01-04 21:39

Jacob Strue[9000] wrote:
> Fandt mit svar her: http://support.microsoft.com/?kbid=272151

Hmm, jeg plejer da bare at lave en tom søgning på kalenderen, således at
alle aftaler kommer med. Herefter er det bare 'marker alt' og slet...

--
Mvh Morten