Autosignatur i Outlook 2000
Fra : eva

Dato : 19-01-04 22:36

I min Outlook 2000 (på arbejdet - hjemme kører jeg Outlook Express) har jeg
lavet en autosignatur, som kommer på alle de mails jeg sender.

Men desværre tilføjer "systemet" åØå umiddelbart foran autosignaturen, så
den kommer til at se således ud:

åØåMed venlig hilsen/Yours sincerely
Eva Madsen

Når jeg går ind for at rette den, kan åØå ikke ses. Jeg har prøvet at slette
den og oprette den påny, men det hjælper ikke....

Nogen der kender til problemet?

mvh
eva

Fra : pre

Dato : 20-01-04 13:17

Det er et af de grimme hjørner i Outlook og desværre er der ikke en "rigtig"
løsning. Som bekendt kan en signatur sættes enten fra Outlook direkte eller
med Word som editor. Rutinerne er næsten, men ikke helt ens. Fælles er
imidlertid at for at ændre/slette en standard tekst, skal den slettes helt
før en ny indskrives. Ellers vil den nye tekst blive "dumpet" ned i en mail
lige før den nye.

Et skud fra hoften kunne være at starte rutinen og slette signaturen - to
gange. Genstart computeren og Outlook. Start helt forfra med en ny
signatur. Genstart igen.

Signaturfiler har en af disse extensioner: .rtf, .txt, html. Altså kan den
søges, men der er mere end mange af dem alle.

I værste fald kom igen. Jeg vil så prøve at kontakte en Outlook-MVP´er hvis
jeg kan finde en der ikke er overbelasted netop nu.
pre

Fra : eva

Dato : 21-01-04 22:39

Tak, pre - det virkede!

Jeg fandt 3 signaturfiler (.txt, .rtf og .htm) som jeg slettede via
stifinderen, og så oprettede jeg en ny. Det hjalp - nu kommer den uden åØå!!

mvh
eva