Synkronisering af Outlook i Office 2003
Fra : Jasper Norman

Dato : 18-01-04 01:41

Hej.

Kan det lade sig gøre, at når jeg opretter ex. vis et møde på min kontor PC,
at dette automatisk bliver indskrevet på pc´en i stuen. Eller skal man have
gang i noget exchange server for det?

Jeg bruger Office 2003 på begge maskiner.

Mvh

Jasper

Fra : Jan Viegand

Dato : 18-01-04 07:35

"Jasper Norman" <ahrensbach_fjern_dette_@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
have
> gang i noget exchange server for det?
>
> Jeg bruger Office 2003 på begge maskiner.

Prøv at kigge på disse links, der kan nok være noget du kan bruge:
http://www.slipstick.com/outlook/share.htm

http://www.outlookstore.com/

Jan