Virus
Fra : pre

Dato : 16-01-04 17:02

Videnskabsministeriet har sammen med Rådet for it-sikkerhed udarbejdet
pjecen Hvad du bør vide om computervirus.

- Vi skal sætte effektivt ind over for computervirus, og det har vi alle et
medansvar for. Dette er en nyttig, kort pjece, som kan være med til at højne
vidensniveauet hos os alle om, hvorledes vi kan beskytte os mod
computervirus - og ikke mindst sikre os, at vi ikke uforvarende er skyld i
at sprede dem til venner, bekendte og kollegaer, siger videnskabsminister
Helge Sander.

Pjecen henvender sig til borgere og virksomheder, der nu får nemmere ved at
finde oplysning om computervirus. Samtidig er pjecen Hvad du bør vide om
computervirus en vejledning i, hvordan man bedst beskytter sig mod
computervirus.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-01-04 17:11

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> finde oplysning om computervirus. Samtidig er pjecen Hvad du bør vide om
> computervirus en vejledning i, hvordan man bedst beskytter sig mod

-Og ????

Er den skrevet i Word-format, -og du har problemer med at åbne den, eller ?

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-01-04 19:56

Henrik Nielsen wrote in

> -Og ????
>
> Er den skrevet i Word-format, -og du har problemer med at åbne
> den, eller ?

Tak! Jeg har før brokket mig over "pre"'s malplacerede indlæg i denne
gruppe, som han mener er hans egen. Aldeles irrelavant herovre hvis I
spørger mig. Til gengæld er der en gruppe skræddersyet til den slags.
Hvorfor dog ikke bruge den "pre"?

dk.edb.sikkerhed.virus

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"