Outlook2002 - modtagelse af mails
Fra : Peter Jensen

Dato : 12-01-04 13:36

Jeg har et netværk med forsk. pc'er, her i blandt en del Win XP med Outlook
2002 på. Der køres Exchange5.5. Det kører som sådan fint,
men....................................

Jeg har én pc med Win XP, SP1 og Outlook2002 (10.267.2625). Der kan fint
sendes og modtages mails til/fra denne pc, det være sig interne som eksterne
mails. Problemet er, at man selv skal hente dem !! De kommer ikke automatisk
ind i Outlook, som på andre pc'er !! Idét man trykker på Send/Hent knappen
kommer de fra, eller påbegynder at skrive en ny mail, så kommer de også frem
!!! Hvorfor kommer de ikke frem automatisk ? Hvad er der galt, det virker på
andre pc'er !!!

Fra : pre

Dato : 12-01-04 16:02

Duplikat spørgsmål omend i en ændret version, se svar i den anden gruppe.

mvh
pre

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-01-04 16:47

Beklager, men det blev jeg ikke meget klogere af !!

Hvilken anden gruppe ? Nogle som kan sende et link ??