Fjern arkbeskyttelse i Excel 2000
Fra : Mette

Dato : 12-01-04 13:35

Hej gruppe

Jeg har fået et problem med en gammel fil i Excel 2000. Jeg har lavet en
arkbeskyttelse, og den vil jeg gerne have ophævet, problemet er at jeg ikke
kan huske min kode (jeg har virkelig forsøgt utallige koder uden held) Kan
jeg omgå det på en anden måde.

MVH

Mette

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 12-01-04 22:43

"Mette" <mbo@nospampost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> kan huske min kode (jeg har virkelig forsøgt utallige koder uden held) Kan

Jeg har hørt (Men ikke selv prøvet) at man kan åbne det i
Sunoffice/Openoffice og gemme det under et nyt navn... ?

-Så hvis der er een i din omgangskreds der bruger Openoffice
var det måske værd at prøve.
http://da.openoffice.org/

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Mette

Dato : 14-01-04 08:28

Hej Henrik

Tusind tak for svar!!!

Jeg vil gå på jagt efter programmet.

MVH

mette

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 00:13

Mette skriblede:
> [...]
> jeg ikke kan huske min kode (jeg har virkelig forsøgt utallige koder
> uden held) Kan jeg omgå det på en anden måde.

Prøv denne password remover.
Dl filen og gem den som beskrevet
på sitet:
http://www.yaws.dk/office/excel/password.html

--
/Gevaldi

Fra : Mette

Dato : 14-01-04 08:29

Hej Gevaldi

Du skal have tusind tak for dit svar. Det vil jeg kikke nærmere på.

MVH

mette