Foto
IBM760 5420
Teil 3020
købe digital kamera over nettet ??
Fra : Blaster

Dato : 22-04-01 16:05

Er der nogle der har gode/ dårlige erfaringer med at købe et digital kamera
over nettet??
Er det noget nogle af jer kan anbefale? eller har haft problemer hvis det
var gået i stykker?

Mvh Nicolai

Fra : ole

Dato : 22-04-01 23:26

"Blaster" <blaster20@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har gode/ dårlige erfaringer med at købe et digital
kamera
> over nettet??

Jeg har købt mit i Canada og det kan mod betaling repareres i Danmark,
husk at der er ingen garanti, ved køb over nettet !

Fra : Henrik

Dato : 23-04-01 01:22

--

"ole" <holte@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Blaster" <blaster20@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> kamera
> >
> Jeg har købt mit i Canada og det kan mod betaling repareres i Danmark,
> husk at der er ingen garanti, ved køb over nettet !

Er der ikke normal garanti, når man køber over nettet hos en dansk
forhandler. Det håber jeg da, for jeg købte et canon G1 hos PRC-data for et
par måneder siden.

Henrik

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 23-04-01 05:29

ole <holte@ofir.dk> wrote

> husk at der er ingen garanti, ved køb over nettet !

Der er naturligvis normal garanti ved køb over nettet. Køber du I US er det
deres regler der gælder - køber du i Tyskland er det deres regler etc. Jeg
har f.eks. købt en del af mit udstyr hos en Tysk forhandler der gav to års
garanti.
Martin

Fra : Jytte Nielsen

Dato : 23-04-01 23:30

Hej Martin!
Hvad er navnet på den tyske forhandler - jeg står lige for at købe et camera
over nettet i Tyskland - priserne er lidt mere menneskelige....

jeg ville først købe et Canon G1 - men er blevet overtalt til at købe et
Olympus C3040Zoom istedet. kommentarer modtages meget gerne!

hilsen

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 24-04-01 05:25

Her er den så:

http://www.technikdirekt.de

Har du også tjekket www.edbpriser.dk - priser i dk

Efter signende er det ikke altid der er mange penge at sparer på digital.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Lars Månsson

Dato : 25-04-01 16:01

"Jytte Nielsen" <jnspam@hotmail.com> skrev

> Hvad er navnet på den tyske forhandler - jeg står lige for at købe et camera
> over nettet i Tyskland - priserne er lidt mere menneskelige....

Prøv at se her http://www.kamerahuset.dk/ her koster et Olympus C-3040 Zoom 7.795,00 Kr
og her http://www.technikdirekt.de koster det 1949,00 DM

Hilsen
-Lars-

Fra : Dorte Haals Christen~

Dato : 27-04-01 00:02

Hej

Se evt. også www.photoshop.dk

Her har jeg købt et alm. kompakt camera til 1.820 kr. I butikkerne var
prisen 2.398 kr., så det var da alligevel en besparelse på over 500 kr.

Prisen på samme kamera har jeg set på de tyske sider, og her lå prisen på
lidt over 1.700 kr., - og så må jeg da indrømme, at med så lille en
besparelse, så vi jeg da hellere købe i et dansk firma. Og der var hurtig
ekspedition. Og det var med garanti, også selvom firmaet skulle gå konkurs.

Hilsen
Dorte