Suzuki GS1000 fra 78
Fra : John Smith

Dato : 22-04-01 15:42

Jeg har fået tilbudt denne cykel til 9800 kr. + afg. Er der nogen herinde
der kan sige noget godt/ skidt om den, evt. hvad afgiften vil ligge på. Jeg
mener at kunne huske, at den køre med kuglelejer i krumtappen, er det
korrekt og er det godt. ???

-=John Smith=-

Fra : Asger Steffensen

Dato : 22-04-01 15:49

"John Smith" <colaen@icqmail.com> wrote in message
> [...]
Jeg
> mener at kunne huske, at den køre med kuglelejer i krumtappen, er det

Gamle Suzukier kan ofte have vrøvl med ladespændingen. Tjek at den lader
korrekt.
Derudover kan 23 år gamle cykler fejle alt muligt andet, så se dig godt for.

Asger
ZX-10

Fra : John Smith

Dato : 23-04-01 07:30

> [...]
> korrekt.
> Derudover kan 23 år gamle cykler fejle alt muligt andet, så se dig godt

Jamen, det at der er småfejl er jo en del af charmen.
Den skal nu også bare erstatte min årg 77 Kawa Z650. Og at den fejler noget
gør ikke noget, da jeg altid starter med at skrælle alle mine køretøjer for
at renovere og samle dem igen. Det er ikke altid de får ny lak, men de kører
som oftest som ny, når jeg er færdig med dem. Jeg vil bare ikke købe en
cykel jeg først renovere og derefter aldrig kører mere end 10 km. på før jeg
skal trække den hjem igen.
Så det jeg spørger om er. : Er den holdbar eller skal man konstant skille
den ad for at få den til at køre. Hvad er deres svage punkter og lign.
??????????

-=John Smith=-

Fra : Niels Bager Bæk

Dato : 23-04-01 13:53

[Snip]
> der kan sige noget godt/ skidt om den, evt. hvad afgiften vil ligge på.
Jeg
> mener at kunne huske, at den køre med kuglelejer i krumtappen, er det
> korrekt og er det godt. ???
[SnippeSnip]
Ved ikke om det er rigtigt, men kuglelejer holder i hvertfald til betydeligt
mere end lejepander. Ulempen kommer når der ER slidt, da krumtappen så skal
flåes fra hinanden for at skifte dem. Hvis det ikke er et problem for dig,
er kuglelejer helt klart godt

Stones, (der engang havde en GS550 med kuglelejer, der ikke fejlede noget :)