farve på knap i dropdown
Fra : Allan Unnerup

Dato : 31-01-04 18:57

Hvordan sætter man en farve på den lille pil-ned-knap i et dropdown felt.

jeg forestiller mig noget css i stil med

select {
background-color: #ff0000;
}

Men dette sætter baggrunden på textfeltet og ikke på knappen.

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-04 19:10

"Allan Unnerup" <alu@udkik.dk> skrev :

>Hvordan sætter man en farve på den lille pil-ned-knap i et dropdown felt.

Kan man ikke, det bestemmes af styresystemets opsætning.
--
Knud

Fra : Lobais

Dato : 01-02-04 10:05

Sat, 31 Jan 2004 18:57:03 +0100. skrev Allan Unnerup:

> select {
background: #ff0000 url(pil.png) 1px 1px no-repeat;
> }
Eller har jeg misforstået noget?

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,