Manglende Style ved load af side
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 28-01-04 18:48

Hej

Der sker nogle gange det at når jeg går ind på min side, så
mangler der en kant på et div område,som jeg har lavet. Dvs at
der mangler en sort kant rundt om min hovedområde, hvor velkomst
teksten står. Når jeg refresher siden, så kommer kanten frem.

og stylesheet'et:

div.main
   {
   position:absolute;
   top:120px;
   left:50px;
   border:solid;
   border-width:1px;
   width:700px;
   height:400px;
}

Hvorfor sker det nogle gange at den ikke bliver vist.

mvh rasmus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lobais

Dato : 28-01-04 19:42

Wed, 28 Jan 2004 17:47:42 +0000. skrev Rasmus Nielsen:

> [...]
> teksten står. Når jeg refresher siden, så kommer kanten frem.
>
> Hvorfor sker det nogle gange at den ikke bliver vist.

Hvilket browser bruger du? Jeg mener at huske at nogle versioner af M$IE
nogle gange laver noget magisk i den stil.

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-01-04 22:21

Det vil nok hjælpe at lave div.main om til div.box.
Eller i stedet, at ændre class="box" til class="main".

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 28-01-04 23:23

>Jens Peter Karlsen wrote:
> Det vil nok hjælpe at lave div.main om til div.box.
> Eller i stedet, at ændre class="box" til class="main".

UPS...tastefejl i selve meddelsen. Selvfølgelig er det box begge
steder.

>Lobias wrote:
>Hvilket browser bruger du? Jeg mener at huske at nogle versioner
>af M$IE
>nogle gange laver noget magisk i den stil.

Jeg kører med IE 6.

Kan ASP og JavaScript's have noget med sagen at gøre. Jeg har
ikke nogen af delene på startsiden, når den loader.