HJÆLP HJÆLP !!!!!!!!!!!
Fra : Esbenk

Dato : 28-01-04 18:29

Hej ! jeg laver hjemmeside med mediator 8 og tænkte om man kunne
bruge html koder i det pogram ! hvis nogen kender pogrammet og
ved om man kan bruge html koder ! vil i så være søde at skrive
hvordan man gør ! altsår HVOR man skriver dem

hilsen Esben k

webmaster på www.ekflash.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lobais

Dato : 28-01-04 19:45

Wed, 28 Jan 2004 17:29:01 +0000. skrev Esbenk:

> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?
> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Mener at huske at der på html.dk står at "HJÆLP HJÆLP !!!!!!!!!!!" er en
dårlig titel.

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-01-04 20:06

On Wed, 28 Jan 2004 19:44:55 +0100, Lobais <thomas@ahle.dk> wrote:

>Mener at huske at der på html.dk står at "HJÆLP HJÆLP !!!!!!!!!!!" er en
>dårlig titel.

Min newsreader ignorerer indlæg med kun versaler, kun "hjælp", eller
"!!".

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 28-01-04 20:13

On Wed, 28 Jan 2004 20:06:03 +0100, Peter Loumann <me@privacy.net>
wrote:

>Min newsreader ignorerer indlæg med kun versaler, kun "hjælp", eller
>"!!".

Men du har ikke brugt din newsreader idag? For du har da set dette
indlæg...

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-01-04 20:20

On Wed, 28 Jan 2004 20:13:24 +0100, Brian B. Christensen
<not_for_public@invalid.address> wrote:

>du har da set dette indlæg...

Uden "Re:" foran.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-01-04 12:08

Peter Loumann skrev:

> Uden "Re:" foran.

Jeg bruger præcis samme indstilling. Indlæg i rene versaler (kun
med store bogstaver i emnet) bliver skjult helt. Svar på disse
indlæg får den laveste synlige score (~ det er dem jeg ser sidst).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lobais

Dato : 29-01-04 12:42

Thu, 29 Jan 2004 12:08:10 +0100. skrev Jens Gyldenkærne Clausen:

> Jeg bruger præcis samme indstilling. Indlæg i rene versaler (kun
> med store bogstaver i emnet) bliver skjult helt. Svar på disse
> indlæg får den laveste synlige score (~ det er dem jeg ser sidst).

Hvilken news reader bruger du?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-01-04 13:30

Lobais skrev:

> Hvilken news reader bruger du?

Fra min header:

Det er Xnews der er sat til at score versalindlæg (det kan vist
godt eksporteres til Hamster, men det fungerer fint nok hvor det
er).
--
Jens Gyldenkærne Clausen