TeleDanmark webhotel - formular
Fra : Sølvsten

Dato : 25-01-04 14:58

Jeg har min hjemmeside liggende gratis hos TeleDanmark
(http://home19.inet.tele.dk/??? )

kan jeg her oprette en formular, som kan videresendes til min
emailadresse ?

Hvad kræver det og hvordan gør jeg ?

Løsning 2.

hvis dette ikke er muligt, hvordan sætter jeg så min emailadresse ind
på siden, hvor teksten i subj, og body er forud indsat ?

Fra : jopa

Dato : 25-01-04 15:28

Sølvsten <stonefox58@hotmail.com> skrev bla:

> kan jeg her oprette en formular, som kan videresendes til min
> emailadresse ?

Check ved tdc om de har en gratis formail til brug for deres gratiskunder.
Bedste løsning køb dit eget domæne så slipper du samtidig for tdc's
smugkiggeri
--
Mvh. John
www.design.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-04 16:44

stonefox58@hotmail.com (Sølvsten) skrev :

>kan jeg her oprette en formular, som kan videresendes til min
>emailadresse ?

Formmail
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5183_1121
--
Knud

Fra : J. Nielsen

Dato : 25-01-04 22:13

> Løsning 2.
>
> hvis dette ikke er muligt, hvordan sætter jeg så min emailadresse ind
> på siden, hvor teksten i subj, og body er forud indsat ?

body>Skriv mig en mail</a>

Mvh

Jakon

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-04 01:42

"J. Nielsen" <mail@jbro.NOSPAMdk> skrev :

>body>Skriv mig en mail</a>

Der bør ikke være mellemrum i et link, brug %20 i stedet for
mellemrum.
--
Knud