Test af Detonator3...
Fra : Seth-Enoch

Dato : 22-04-01 15:19

Er der nogen der ved hvor der ligger benchmarks af Detonator3 drivere? Eller
er der en der kan sige hvad for nogen der er hurtigst?

--
Seth-Enoch

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 22-04-01 16:34

"Seth-Enoch" <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor der ligger benchmarks af Detonator3 drivere?
Eller
> er der en der kan sige hvad for nogen der er hurtigst?

I fobindelse med hvilket grafikkort og operativsystem?
http://www.tweakersasylum.com/Detonators/Win9x/detonator9x.html

- Lars

Fra : Ejvind Toft

Dato : 22-04-01 17:22

Vi kan ikke sige noget som helst når du ikke siger noget som helst!

Sig hvad du har af:
1 styresystem
2 grafikkort
3 bundkort

1 og 2 er ret nødvendige hvor 3 ikke gør så meget hvis du ikke kender det.

SoulWalker

Fra : Seth-Enoch

Dato : 22-04-01 17:36

> [...]
> 3 bundkort
>
> 1 og 2 er ret nødvendige hvor 3 ikke gør så meget hvis du ikke kender det.

Uhm...ok.

1: Win98
2: MS-8815 Geforce2 PRO, 64 MB DDR RAM, AGPX4 TV-OUT
3: Soltek KAV-75, eller sådan noget... :)

--
Seth-Enoch

Fra : Santa Xcaze

Dato : 22-04-01 19:47

Jeg kører med beta driver 11.01 til win 98 og sammenlignet med mine
standard hercules driver gav det en forøgelse fra 3000 til 3500 i 3dmark
2001 du kan hente dem på www.tweakup.dk eller www.3dchip.com

Santa Xcaze

Fra : Ejvind Toft

Dato : 22-04-01 20:29

Nu kender jeg ikke det helt vilde til win98 da jeg har kører win2000 og har
gjort det rigtig lang tid. Men jeg vil anbefale at hente de nyeste beta
drivere som er detonator 12 på:
http://www.3dchipset.com
og prøve at bruge den. Min erfaring siger at de nye højere versioner virker
kanon især til de større geforce som du og jeg har (har selv geforce 2 gts
med tv-out og 64 mb ddr ram.

SoulWalker

PS prøv evt. med flere forskellige men hos mig da virkere de højere
versioner som 11 og 12 bedst

Fra : Jan Vennike

Dato : 23-04-01 19:19

"Ejvind Toft" <et@soulwalker.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med tv-out og 64 mb ddr ram.
>
> SoulWalker
>
> PS prøv evt. med flere forskellige men hos mig da virkere de højere

Har selv på mit Asus 7100 prøvet alle versioner og giver dig ret.

Til gengæld er der nogle af de ældre spil, der ikke er vilde med 11'eren, så
derfor kører jeg (igen) med de originale drivere (6.31). Jeg kunne sgu' ikke
undvære mit gode gamle Breackneck 2 bilspil, som ikke kan sammen med de
nyere drivere

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me