Skærme
Fijala 3554
samsung 957mb uden manual
Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-01-04 20:04

er det normalt?
kassen lignede ikke at have været åben, men ingen manual i kassen - den har
jeg hentet på deres hjemmeside, men har i andre samsung ejere oplevet det?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-01-04 20:09

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> er det normalt?
> kassen lignede ikke at have været åben, men ingen manual i kassen - den
har
> jeg hentet på deres hjemmeside, men har i andre samsung ejere oplevet det

må hellere sige at jeg har fundet en quick installation seddel inden jeg får
skælud:o/ - undrede mig bare lidt.

Fra : LA2

Dato : 30-01-04 20:10

> [...]
har
> jeg hentet på deres hjemmeside, men har i andre samsung ejere oplevet det?

Til min 959nf fulgte der et lille kom i gang hæfte med, og en cd-rom med
manualen.

LA2

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-01-04 20:25

> Til min 959nf fulgte der et lille kom i gang hæfte med, og en cd-rom med
> manualen.

ifølge den manual man downloader er der kun et lille tilslutningshæfte og
det passer meget godt - bare lidt mystisk at man skal hente en decideret
manual på nettet istedet for at smide den med - det har jeg aldrig oplevet
før

Fra : Anton Matzen (6100)

Dato : 31-01-04 03:03

On Fri, 30 Jan 2004 20:04:07 +0100, "sniper_Nolight"
> [...]

>jeg hentet på deres hjemmeside, men har i andre samsung ejere oplevet det?

Til min fulgte der:

Quick Setup guide
Warranty Card
Nogle russiske kuponer af en art?
...og selvfølgelig en CD med diverse programmer + manual

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-04 10:27

> Quick Setup guide

ja sån en har jeg osse - en bog kan det vel ikke kaldes

> Warranty Card

jep

> Nogle russiske kuponer af en art?

dem er jeg ikke lige faldet over her...

> ..og selvfølgelig en CD med diverse programmer + manual

jep en blå driver skive.
jeg tror alt er a-ok

tak for svar.