Skærme
Fijala 3554
Kan man få vægbeslag til en Samsung 181T ?~
Fra : Jan

Dato : 23-01-04 11:51

Hejsa

Er der nogen her der ved om man evt. kan få et vægbeslag til en TFT skærm af
mærket Samsung - model 181T.
Hvor kan man evt. få det og hvad koster det ????

Mvh
Jan

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-01-04 12:14

Hvis skærmen har et "VESA-beslag", så ja. "VESA-beslaget" er 4 skruehuller
med en afstand på enten 75 mm (VESA75) eller 100 mm (VESA100).
Professionelle beslag er hundedyre; dog fås de vist i billigere udgaver hos
www.thansen.dk.
/jj

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-01-04 12:18

Jeg glemte at skrive, at Zitech har VESA-vægbeslag til ca. 250 kr.
/jj