5900xt temp
Fra : Bo

Dato : 05-02-04 15:32

Når jeg aflæser tår til 140, hvilket vel er voldsomt meget, men jeg har ikke
mtemp på GPU'en så står den til 43, hvilket vel er fint nok. Samme sted hvor
denne temp aflæses er der noget der kaldes "Core slowdown threshold", som
jeg går ud fra er en form for sikkerhed mod at GPUen "brænder af". Det er så
undrer mig er at det ikke er muligt at ændre denne "Core slowdown threshold"
værdi .... underligt eller hv'a ?

Mvh
Bo

Fra : phg1

Dato : 07-02-04 10:55

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo

Dato : 07-02-04 11:19

Hmm, gad vide om det er det samme for andre FX5900XT kort også....

Bo