2 skærme på et grafik kort ??
Fra : Jumper

Dato : 04-02-04 21:23

Hejsa

Jeg har PT et Matrox G450 32Mb ram, men syntes at det har meget svært ved at
følge med mine behov.

Hvad findes der af alternativer - som ikke er matrox ?????
Kan man f.eks tilslutte 2 skærme til et Radeon kort, så man gør windows´s
skrivebord større.
Radeon kort har tit både VGA og DVI - hvordan fungere disse 2 outputs ?

Pt har jeg en normal skærm og en Fladskærm med DVI.

Det behøves ikke at være hurtigt i spil, da det kun bruges til video
redigering og musik produktion.

System
Asus p4b533-e
P4 2,26
1 Gb ram

Mvh Tommi

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-02-04 21:28

"Jumper" <iversenFJEN_DETTE_FOR_AT_MAILE@hotmail.com> crashed Echelon
writing news:402154d7$0$212$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> skrivebord større.
> Radeon kort har tit både VGA og DVI - hvordan fungere disse 2 outputs ?

Ja, du har 2 skærme som du kan arbejde på samtidigt. Du kan vælge om
processlinjen skal trækkes ud på begge skærme om de skal stå lodret på
hinanden eller side om side.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jumper

Dato : 05-02-04 08:24

Hej

> Ja, du har 2 skærme som du kan arbejde på samtidigt. Du kan vælge om
> processlinjen skal trækkes ud på begge skærme om de skal stå lodret på
> hinanden eller side om side.

Ok det lyder fedt... Kan man så samtidig også bruge TV-out ??
Evt bare så TV-out cloner et af de 2 output´s

vil sådan her være et hit ??

Og virker kortet mon også med AGP x 4 ??

Mvh Tommi
www.hookahmusic.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-02-04 15:22

Jumper wrote:
> Kan man så samtidig også bruge TV-out?

Jeg cloner mit skrivebord til mit TV og det virker fint,
har ikke prøvet at sætte en skærm på DVI udgangen
samtidig endnu.

> vil sådan her være et hit?

Det er sådan et jeg har og jeg er meget tilfreds med det,
jeg spiller dog også meget sjældent.

> Og virker kortet mon også med AGP x 4?

Ja, det understøtter 4 og 8x:
http://www.club-3d.nl/en/club-3D.html -> Products
-> Graphic Card -> ATI -> RADEON 9200-256

Og så er det passivt kølet :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund