Sapphire Radeon 9500 Pro ... hvordan ...
Fra : Johnny [2000 Frb.]

Dato : 02-02-04 23:05

hvordan kan jeg gøre dette kort hurtigere ved hjælp af software ??

er det rigtigt at det har probs med at spille CS ?

johnny
--
slet FJERN for direkte mail

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-02-04 23:44

"Johnny [2000 Frb.]" <johnnyb2000@FJERNsol.dk> crashed Echelon writing

> hvordan kan jeg gøre dette kort hurtigere ved hjælp af software ??

Overclocking, via drivere eller flash af bios på kortet, check evt. med
Omega driverne, men husk hvis du vil oc'e at køre det lidt af gangen.

> er det rigtigt at det har probs med at spille CS ?

Ingen probs her 100fps og fint billede, dog er mit et PowerColor.

--
Bjarke Andersen

Fra : Johnny [2000 Frb.]

Dato : 03-02-04 06:40

mange tak ... jeg vil prøve stille og roligt .... indtil utålmodigheden
tager over og mega turbo overclocker

johnny
--
slet FJERN for direkte mail

Fra : Brian Lund

Dato : 03-02-04 18:17

> hvordan kan jeg gøre dette kort hurtigere ved hjælp af software ??
>
> er det rigtigt at det har probs med at spille CS ?

CS kører fint på mit Sapphire 9500 pro...
Det kan også være resten af dit system, hvad har du?

Du kan overclocke kortet med f.eks. "rage3d tweak", men hvis du ikke har
flashet BIOS på grafikkortet med en anden kan du godt få problemer med at
det ikke kan overclockes ret meget...
Jeg har selv prøvet at clocke det (uden speciel BIOS), men jeg kan maximalt
sætte frekvensen 5~10 MHz op inden det crasher...

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=b7cb0ae0c5ae4fb6970e8c94d9448c29&threadid=33681382

Jeg har endnu ikke prøvet at flashe min BIOS, men har tænkt mig at prøve det
snart :)

Brian