Erfaringer med MSI FX5600-VTDR128 Ønskes
Fra : Carlo Pedersen

Dato : 02-02-04 15:36

Hej jeg kikker efter nyt kort og faldt over dette her, med fjernbetjening
til og vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med det, især med
den fjernbetjening, for så ville det jo være lidt som en KISS uden HD i,
hvis man kan sætte computeren op i værelset og styre igennem alle mapper og
starte film.

Og om der er et godt nok billede til at se film på, problemer med 16:9 og så
videre
( har altid haft Radeon)

http://www.tomshardware.com/graphic/20030714/vga_card_guide-70.html

http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=532

Model:
a.. FX5600XT-VTDR128

Chipset:
a.. GeForce FX 5600 XT

Ram:
a.. 128MB DDR

RAMDAC:
a.. 400 MHz

Køling:
a.. Blæser

Type:
a.. AGP X8

Monitor udgang:
a.. 2 x Monitor udgang

DVI:
a.. Ja

TV-OUT:
a.. Ja

TV-IN:
a.. Ja

TV-TUNER:
a.. Nej

DVD-Software:
a.. Ja

Pakning:
a.. Retail

Fra : Nico

Dato : 02-02-04 16:24

> [...]
uden HD i,
> hvis man kan sætte computeren op i værelset og styre igennem
Jeg har kortet, men har dog aldrig brugt remoten.

Jeg valgte det pga støjniveaet. Det er praktisk talt lydløs.

Max. Få det købt :)