Radeon 9200 i forhold til andre gfx..
Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-02-04 14:25

Hejsa

Jeg sidder lidt og kigger på et Radeon 9200 m. 128 Mb RAM.
Det er billigt og sådan lige umiddelbart ser det jo ikke så tosset ud..
Men hvor ligger R9200 i forhold til andre gpu'er (gf2-3-4, mx, ti osv.)
Det skal også nævnes at jeg ikke er den store FPS freak, men gerne vil have
et 3D kort der kan levere bare nogenlunde grafik i f.eks WC3 og C&C
Generals.
Skulle der findes alternativer der ikke overstiger prisen for et R9200 kort,
så vil jeg da gerne høre lidt om det.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Kaptajnen

Dato : 01-02-04 17:14

Jeg har et Asus Radeon 9200SE 64 ddr ramdac 400 mhz til 392 kr. det køre da
meget perfekt.. til max payne 2 og call of duty og wc3 og c&c... så jeg
anbefaler da det billige valg hvis man ikke vil smide 1000 og opefter på et
gfx

mvh

Kaptajnen

Fra : Brian Lund

Dato : 01-02-04 20:50

> [...]
> meget perfekt.. til max payne 2 og call of duty og wc3 og c&c... så jeg
> anbefaler da det billige valg hvis man ikke vil smide 1000 og opefter på

Jeg ville nok ofre den smule mere et non-SE ("Slow Edition") koster :) - Kan
dog godt være at det er nok til Laziters behov...

Brian

Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-02-04 21:58

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Kan
> dog godt være at det er nok til Laziters behov...

Jeg var en tur inde på ATI's hjemmeside for at sammenligne 9200SE og 9200.
9200 er den der tiltaler mig mest, og den er ikke så meget dyrere end
SE'eren.

Mvh
Benjamin

Fra : JBK

Dato : 02-02-04 00:08

> Skulle der findes alternativer der ikke overstiger prisen for et R9200
kort,
> så vil jeg da gerne høre lidt om det.

Hvis ikke det behøver være et nyt grafikkort vil jeg anbefale et brugt
Radeon 8500/9100 i stedet. De er begge hurtigere end R9200 og burde kunne
fås til 300-400 kr.

For sammenligninger:
http://www6.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-03.html

Mvh.