Unreal Tournament?
Fra : Brian Hansen

Dato : 31-01-04 14:18

Hey there.

Har UT et problem med ATI 9800 PRO og Cat. 4.10?
Kan ikke starte det, kommer med en fejlmeddelelse:

"General Protection fault!-
History: UViewport::Exec <- UWindowsViewport::Exec <-APlayerPawn::
execConsoleCommand... osv..."

Køre XP, DirectX 9.0b og det er IKKE UT 2003.

Mvh.
Brian

Fra : Mig

Dato : 31-01-04 14:47

"Brian Hansen" <brian-hansen@postkasse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> execConsoleCommand... osv..."
>
> Køre XP, DirectX 9.0b og det er IKKE UT 2003.

Prøv at finde den nyeste update til Classic UT..mener den hedder v436..har
kørt med UT på win2000 og GF2 gts..så umiddeltbart burde du osse kunne....

Fra : Brian Hansen

Dato : 31-01-04 15:55

"Mig" <mig@mig.dk> wrote in message
> Prøv at finde den nyeste update til Classic UT..mener den hedder v436..har
> kørt med UT på win2000 og GF2 gts..så umiddeltbart burde du osse kunne....

Den har jeg.

Det har virket før, men er umiddelbart i tvivl om det er 9800 Pro,
eller om det er den nye Cat. 4.10. (Havde GF4TI4200 før.)
Længe siden jeg har leget med UT.

Ku' jo prøve at smide Cat. 3.7 ind igen og se om det gør en forskel,
men det er ligesom ikke det der er meningen med en version af Cat, vel? *g*

Mvh.
Brian

Fra : S3N80R

Dato : 31-01-04 16:02

On Sat, 31 Jan 2004 15:54:58 +0100, someone who claims to be "Brian
Hansen" <brian-hansen@postkasse.com> wrote:

> [...]
>
>Ku' jo prøve at smide Cat. 3.7 ind igen og se om det gør en forskel,
>men det er ligesom ikke det der er meningen med en version af Cat, vel? *g*

Jeg har lige installeret Unreal Tournament på min kærestes PC - samme
kort og samme driver. Kører fint !

Greetings/ Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : iddqd

Dato : 31-01-04 23:14

Brian Hansen wrote:

> Det har virket før, men er umiddelbart i tvivl om det er 9800 Pro,
> eller om det er den nye Cat. 4.10. (Havde GF4TI4200 før.)
> Længe siden jeg har leget med UT.

Prøv og start det i safe mode, og så vælg grafikindstillinger derfra.

Eller du kan prøve og genbruge nedenstående fra min UnrealTournament.ini
(kører med Radeon 9700 Pro):

[Engine.Engine]
GameRenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

[WinDrv.WindowsClient]
WindowedViewportX=1600
WindowedViewportY=1172
WindowedColorBits=32
FullscreenViewportX=2048
FullscreenViewportY=1536
FullscreenColorBits=32
Brightness=0.800000
MipFactor=1.000000
UseDirectDraw=True
UseJoystick=False
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=True
CurvedSurfaces=True
LowDetailTextures=False
ScreenFlashes=False
NoLighting=False
SlowVideoBuffering=False
DeadZoneXYZ=True
DeadZoneRUV=False
InvertVertical=False
ScaleXYZ=1000.000000
ScaleRUV=2000.000000
MinDesiredFrameRate=28.000000
Decals=True
NoDynamicLights=False
SkinDetail=High
UseDirectInput=False
TextureDetail=High
NoFractalAnim=False
ParticleDensity=0

[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
RefreshRate=85
UseGammaExtension=0
UseModulatedGamma=0
UseS3TC=0
UseTNT=0
MinDepthBits=32
MaxLogUOverV=8
MaxLogVOverU=8
UseMultiTexture=1
UsePalette=1
UseAlphaPalette=0
ShareLists=0
AlwaysMipmap=1
DoPrecache=1
Translucency=True
VolumetricLighting=True
ShinySurfaces=True
Coronas=True
HighDetailActors=True
DetailTextures=True
UseTrilinear=True
MaxAnisotropy=0
SupportsLazyTextures=1

Mvh

Bruno

PS. Du skal dog nok jurstere opløsningen (Se efter FullScreenViewPort
linierne).

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-02-04 18:59

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message
> Prøv og start det i safe mode, og så vælg grafikindstillinger derfra.
>
> Eller du kan prøve og genbruge nedenstående fra min UnrealTournament.ini
> (kører med Radeon 9700 Pro):

[---SNIP---]

Hmm, nu har jeg efterhånden prøvet alt, uden held!

Har kørt Cat. 3.7 ind igen med samme resultat,
så det er åbentbart ikke lige det der er galt.

Slettet hele spillet igen, for derefter at installere det igen!

Leget med forskellige indstillinger under Safe Mode,
heller ingen forskel!

Prøvet at starte det i både OpenGL, Direct3D samt Software,
det samme skidt!

Okay, ikke prøvet at lege med .ini filen, for umiddelbart ser det
ud til at der ikke er den store forskel.

Hvad dælen går der lige galt, er overbevist om at jeg har haft det igang
med 9800 Pro og xp, eneste forskel er at jeg har smidt Cat.4.10 ind,
samt lavet en format C: for noget tid siden.

Mvh.
Brian