Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Geforce FX5200
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 31-01-04 08:08

Hi.

Jeg har et FX5200 kort. Det er med tv in/out. Men der er ingen
antennetilslutning på det.

Er det kun for tilslutning til et tv ?. S-video ?.

mvh, Erik.

Fra : Villy Jensen

Dato : 31-01-04 09:33

> Jeg har et FX5200 kort. Det er med tv in/out. Men der er ingen
> antennetilslutning på det.
>
> Er det kun for tilslutning til et tv ?. S-video ?.

Er kortet forynet med et 4-polet S-Video-stik
http://hwb.sunsite.dk/co_SVideo.html
samt 15-polet skærmstik
http://hwb.sunsite.dk/co_VGA15.html
så er der ingen tuner/antennestik.

'Tv in/out' betyder så måske 'video in/out'!?

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 31-01-04 17:03

> [...]
> http://hwb.sunsite.dk/co_VGA15.html
> så er der ingen tuner/antennestik.
>
> 'Tv in/out' betyder så måske 'video in/out'!?

Ja kortet er med 4-polet S-Video connector og 15-polet skærmstik.

Ok med tuner/antennestik.

Tak for svaret.

mvh, Erik.