Skille en potte ad???
Fra : Henrik Mønster

Dato : 22-04-01 13:03

Hej d.f.m.

Er der nogen der kan give mig et par fif til hvordan jeg får åbnet min
lydpotte?

Der er tale om en oval Two Brothers carbon potte. Jeg har boret alle
popnitterne ud, og proppet de indvendige rester ind i potten, men jeg kan
ikke få potten adskilt. Det ser ud som om den er limet med silikone eller
noget lignende.

Hvad hulen skal jeg gøre ved den? Jeg kan ikke trække enderne fra
hinanden.....

M.v.h. Henrik

Fra : Henry

Dato : 22-04-01 16:14

> Er der nogen der kan give mig et par fif til hvordan jeg får åbnet min
> lydpotte?

Hej Henrik

Kan du ikke se noget hos two bros?

Henrik

Fra : Henrik Mønster

Dato : 23-04-01 19:41

Fandme så, der var en step by step vejledning!! Det havde jeg af en eller
anden grund ikke tænkt på. Men det jeg mangler i forhold til vejledningen er
vold....... Der skal vist bare bankes lidt mere på enderne.

Jeg så også noget om Power Commander på Two Bros. hjemmeside..... hvordan
går det med dit projekt?

Tak for hjælpen.

M.v.h. Henrik

Fra : Henry

Dato : 23-04-01 19:46

"Henrik Mønster" <nina.henrik@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vold....... Der skal vist bare bankes lidt mere på enderne.
>
> Jeg så også noget om Power Commander på Two Bros. hjemmeside..... hvordan

Den er lige landet, spændende jeg montere den nok i weekenden hvis det
ellers er ordentligt vejr.

Jeg skal nok vende tilbage med mere nyt, det er åbentlyst ikke det der
debateres mest her i NG.

mvh
Henrik

Fra : Henry

Dato : 23-04-01 21:06

> [...]
er
> vold....... Der skal vist bare bankes lidt mere på enderne.

Kan en forsigtig opvarmning i en ovn mon ikke hjælpe lidt på problemet?

Henry

Fra : Henrik Mønster

Dato : 24-04-01 11:01

Jeg ved det ikke..........

På Two Bros. står der at det er varmebestandigt silikone så deeeet.....
Men det virker rimeligt blødt, så lidt vold med måde virker måske

Fra : Henry

Dato : 24-04-01 17:52

> På Two Bros. står der at det er varmebestandigt silikone så deeeet.....
> Men det virker rimeligt blødt, så lidt vold med måde virker måske

Hmm, underalle omstændigheder vil det jo blødgøre silikonen og udvide
metallet - men det er jo selvfølgelig kun et forslag og et ukvalificeret gæt

Henry
PS. Min PCII og K&N er lige blevet hentet fra posthuset, så måske bliver der
tid til at lege i weekenden