Søg i Finder virker ikke mere ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 05-02-04 23:28

Den smarte funktion med at man direkte i Finder i søgefeltet kunne finde
sine filer virker pludselig ikke mere. Før i tiden blev listen kortere
og kortere jo mere man skrev, nu sker der bare ingenting. Den starter
ikke engang med at søge.
Hvad kan der være gået galt? Jeg har prøvet at slette
com.apple.finder.plist men det giver ingenting.

Jeg har en Powerbook 1ghz med 10.3 installeret.

mvh
Peter Ursin

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-02-04 00:03

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> com.apple.finder.plist men det giver ingenting.
>
> Jeg har en Powerbook 1ghz med 10.3 installeret.

Du er vist bare på en lidt for ny version af OSX:

De fleste er stadig på 10.3.2

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Peter Ursin

Dato : 06-02-04 09:02

"Preben Bødker Nielsen" <spam@events.dk> skrev i en meddelelse

> Du er vist bare på en lidt for ny version af OSX:
>
> De fleste er stadig på 10.3.2

Det havde jeg faktisk ikke lige tænkt over. Jeg venter og ser hvad der sker
efter 10.3.3 er frigivet fra Apple. Måske er det bare en fejl i
udviklerversionen. Tak for svaret.

mvh
Peter