Frokost WW
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 05-02-04 15:20

Hejsa!!

Nogen der har ideer til meget mættende frokostretter?? Jeg er type der kan
spise en halv ko, så det skal være noget med gods i, men fedtfattigt (og
billigt i point).

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Heidi

Dato : 05-02-04 17:39

Heidi Bojsen wrote:
> Hejsa!!
>
> Nogen der har ideer til meget mættende frokostretter?? Jeg er type
> der kan spise en halv ko, så det skal være noget med gods i, men
> fedtfattigt (og billigt i point).

Jeg spiser mange tørrede bønner - specielt hvide, da jeg ikke synes de
koger så let ud som røde kidney, og fordi de indeholder flest fibre. Og
så er der også proteiner i, så de mætter godt.
De kan jo blandes med alt muligt - cheasy hytteost, andre
salatgrøntsager, (feks. grønne bønner og tomater, og måske lidt cheasy
fetaost) måske med en dressing med olivenolie i, for at få det sunde
fedt.
Bønnerne sammen med de fedtfattige osteting synes jeg mætter godt. Men
jeg skal stadig have mine gulerødder formiddag og eftermiddag for ikke
at blive for sulten
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!