Urteterning
Fra : Bo Hansen

Dato : 05-02-04 12:58

Hejsa alle i kloge folk

Jeg ved ikke helt om i kan hjælp, men here it goes:

Jeg leder efter en krydderiblanding der hedder Urtegården. Før i tiden var
det Knorr der lavede dem.
Det er en terning ligesom bouillon som vi kender den idag.
Er der nogen der ved om den stadig eksistere og hvor man evt. kan få fat i
det?

pft.

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 16:55

"Bo Hansen" <obo74[fjern dette]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er en terning ligesom bouillon som vi kender den idag.
> Er der nogen der ved om den stadig eksistere og hvor man evt. kan få fat i

Har lige brugt vores de sidste, men jeg mener, at vi købte dem i Bilka.
Føtex har dem sikkert også.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 17:34

"Buffy" skrev i en meddelelse:
> Har lige brugt vores de sidste, men jeg mener, at vi købte dem i Bilka.
> Føtex har dem sikkert også.

Jeg vil lige rette navnet for det er vist Urtehaven der menes. Det står
heller ikke som produkt på deres hjemmeside mere www.knorr.dk men nu har jeg
sendt dem en forespørgsel for det er et produkt jeg virkelig savner.

--
Hilsen
Mia

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 18:56

"NN" <sluddermor> skrev i en meddelelse

> Jeg vil lige rette navnet for det er vist Urtehaven der menes.

Ja, jeg mente også, at det hedder Urtehaven, men var ikke sikker, da vi har
smidt emballagen ud.

Mener stadig, at det kan købes i Bilka...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : bornholmkt

Dato : 08-02-04 12:20

"Bo Hansen" skrev d. 05-02-04 12:58 dette indlæg :
> [...]
> Det er en terning ligesom bouillon som vi kender den idag.
> Er der nogen der ved om den stadig eksistere og hvor man evt. kan få

hej bo. hvis det ikke lykkes for dig at finde det du ønkser er et meget
godt alternativt en grøntsagsbouillon i pulverform. VEGATA. Den fåes i
mange indvandrebutikker og her ovre også i Super Best. Jeg kan godt
huske de terninger du taler om, men jeg gik over til VEGATA for flere år
siden, da det har en væsentlig længere holdbarhed end terningerne. God
jagt

http://www.kandu.dk/

Fra : Basil

Dato : 08-02-04 13:07

> [...]
> Det er en terning ligesom bouillon som vi kender den idag.
> Er der nogen der ved om den stadig eksistere og hvor man evt. kan få

Hej Bo.
Jeg sidder med en pakning i hånden. De hedder Knorr Urtehaven.
Jeg har købt dem i Føtex i Herlev for ca. et halvt år siden.
Om man kan få dem mere kan jeg ikke svare på.
Kai

Fra : Bo Hansen

Dato : 09-02-04 12:45

Tak for jeres svar, det er dog ikke lykkedes at finde dem her i
Sønderborg...Desværre!

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 01:13

"Bo Hansen" skrev i en meddelelse:
> Tak for jeres svar, det er dog ikke lykkedes at finde dem her i
> Sønderborg...Desværre!

Hej
Jeg henvendte mig som tidligere skrevet til Knorr og har i dag modtaget
nedenstående:

"Tak for din mail. Desværre er produktet blevet udmeldt af vores sortiment,
da salget var meget begrænset.
Produktet blev udmeldt pr. 1/1-2003

Med venlig hilsen/ Best regards
Unilever Bestfoods A/S

Ingrid Thonbo
Forbruger kontakt
Tlf. 4328 4323"

--
Hilsen
Mia

Fra : bente

Dato : 10-02-04 02:53

> [...]
> nedenstående:
>
> "Tak for din mail. Desværre er produktet blevet udmeldt af vores

Hej Bo og Mia
Hold øje med ALDI. De har nogen gange nogle terninger, som stort set er
identiske med Urtehavens. Oven i købet i to varianter og til en brøkdel af
prisen. Jeg har købt et lager så stort, for jeg synes også, de er ret gode
og anvendelige til SÅ mange ting.

Hilsen Bente

Fra : Bo Hansen

Dato : 10-02-04 12:16

Hej igen.

Nu var jeg lige et smut i ALDI, men igen uden held, desværre

/Bo