dk.edb.mac nu også beroligende
Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 05-02-04 12:17

Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Peter Kiil

Dato : 05-02-04 14:05

Michael Tysk-Andersen - mta@mac.com on 05/02/04 12:17 wrote:

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Tillykke

--
/peter

Fra : Thomas (8260)

Dato : 05-02-04 14:37

Tillykke.

Jeg må ud at undfange mig en søn selv, så jeg kan afprøve det

Thomas

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-02-04 15:00

In dk.edb.mac, mta@mac.com wrote:

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Tillykke Michael!

BOFH-excuse: The monitor needs another box of pixels.

Fra : (Per Røn

Dato : 05-02-04 16:27

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Tillykke Michael!

Ditto .
--
Per Erik Rønne

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-02-04 15:21

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Sådan Michael. Og alle har det godt ?

Så steg befolkningen med en på Bornholm.

Tillykke herfra.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 05-02-04 15:45

> Sådan Michael. Og alle har det godt ?

Ja og meget lykkelige!

> Så steg befolkningen med en på Bornholm.

Ja og macbrugere med en, så nu er vi to!

> Tillykke herfra.

Mange tak.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 05-02-04 15:33

mta@mac.com (michael tysk-andersen) writes:
> [...]
>verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
>igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Hjertelig tillykke!!!!!
Nu er du vel stolt??

Hilsen Hanne

Fra : Per Madsen

Dato : 05-02-04 15:58

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Tillykke,- det var da dejligt
--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-02-04 16:33

On Thu, 5 Feb 2004 12:17:13 +0100, Michael Tysk-Andersen wrote
(in article <1g8on8x.1wvuosj1kt1e0mN%mta@mac.com>):

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Tillykke! Kender godt fornemmelsen fra mine tre sønner (da de var babyer! ),
der er intet mere afslappende.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 05-02-04 16:59

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Til lykke - godt du vænner ham til med det samme

venlig hilsen

Martin

> "Nogle kvinder er ikke smukke - de ser bare ud som om de er det"
>
> Karl Kraus

--and don't forget to boogie

Fra : Morten Lind

Dato : 05-02-04 17:12

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Jamen TILLYKKE - TILLYKKE........
Og knægten skal hedde.......??????........

Knus fra
Morten

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-02-04 17:13

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Herlig nyhed. Tillykke.

Din søn bærer vist rekorden som yngste 'deltager' her ?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Karl Antz

Dato : 05-02-04 17:20

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

tillykke
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 05-02-04 17:40

> [...]

> til verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig
> hvilket igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

URL?!

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia
<http://weblog.janus.dk/archives/2002/10/19/000184.html>

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 06-02-04 08:38

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> URL?!

Han er ikke tildelt IP nr. endnu!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-02-04 14:27

mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) writes:

> Han er ikke tildelt IP nr. endnu!

Så er det fanme med at komme i gang! Rigtige fædre har en weblog (som
de passer om aftenen, når den lille sove efter at have fået
opmærksomhed af deres fædre hele dagen).

-j

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 05-02-04 17:37

mta@mac.com (michael tysk-andersen) writes:

>Ja og macbrugere med en, så nu er vi to!

> [...]

Vi overvejer familie rabat sytem i MacBurger

hanne

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 05-02-04 17:40

fornavnogefternavn@machintoshudenhintosh.com (morten lind) writes:

>Jamen TILLYKKE - TILLYKKE........
>Og knægten skal hedde.......??????........
>
>Knus fra
>Morten
>--
>[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Steve Mac Tysk-Andersen
Hanne

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 05-02-04 17:43

MichspostIKKE@puttekasse.invalid (mich. ottosen) writes:

>Herlig nyhed. Tillykke.
>
>Din søn bærer vist rekorden som yngste 'deltager' her ?
>
>--
>venlig hilsen, Mich. Ottosen

Han skal skynde sig, hvis han skal slå rekorden i MacBrugres workshop,
hvor yngste deltager var 2 mdr. Vores næste workshop er den 8. maj. Så
hvad med en lille tur til Sjælland og vise hvordan sådan en MacBoy ser
du?
Der er nok flere der gerne vil se ham.

Hilsen Hanne

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-02-04 18:05

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Stort tillykke.

Og man fornemmer at netværksforbindelserne kører perfekt og at den
vigtigste server er tilsluttet ...

Og som macbarn, selvfølgelig: Nul virus!

MartinP

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 05-02-04 20:01

> [...]
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Tillykke, der er vel ikke noget der er så beroligende som lidt mac-news.

Vi er jo blevet forvent med billeder, så en URL ville være på sin plads.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 06-02-04 08:38

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Tillykke, der er vel ikke noget der er så beroligende som lidt mac-news.
>
> Vi er jo blevet forvent med billeder, så en URL ville være på sin plads.

Tak alle sammen.

Stumpen kan tages i betragtning på:
<http://homepage.mac.com/mta/PhotoAlbum14.html>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 06-02-04 15:11

> Tak alle sammen.
>
> Stumpen kan tages i betragtning på:
> <http://homepage.mac.com/mta/PhotoAlbum14.html>

Nyd ham, nyd ham, nyd ham. (De gror så hurtigt: min datter er sørme
blevet 28

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-02-04 19:56

> <http://homepage.mac.com/mta/PhotoAlbum14.html>

Skønne billeder, dejligt barn. Verden drejer videre!
martin

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 07-02-04 00:28

Michael Tysk-Andersen wrote:

> Tak alle sammen.
>
> Stumpen kan tages i betragtning på:
> <http://homepage.mac.com/mta/PhotoAlbum14.html>

Tak for kikket, det er en køn knægt, og det siger jeg _kun_ når jeg
mener det.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-02-04 09:31

> Tak alle sammen.
>
> Stumpen kan tages i betragtning på:
> <http://homepage.mac.com/mta/PhotoAlbum14.html>

Skønt syn , endnu engang tillykke til jer alle 3
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 05-02-04 21:21

> [...]

> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Tillykke. Der er nu ikke noget som små børn, og den tid man har
sammen med dem.
--
Thorbjørn Ravn Andersen (som selv har en på 1½)
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 06-02-04 15:11

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Tillykke. Der er nu ikke noget som små børn, og den tid man har
> sammen med dem.

Hørt - og husk at skrotte begrebet kvalitetstid!!

For og med børn gælder kun et: Kvantitet. Så meget tid sammen som
overhovedet muligt (idet jeg går ud fra, at Michael og kone hverken er
pædofile eller voldsforbrydere)

Kærlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Christian Bech

Dato : 05-02-04 23:23

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Tillykke! Min den yngste har endnu ikke gidet (vi har dog heller ikke
testet med Windows). Derimod har den godt toårige været meget glad for
iMac'ens tastatur siden hun var ganske lille.

--
Christian

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-02-04 14:29

nospam@ebbesen.mail.dk (Christian Bech) writes:

> Tillykke! Min den yngste har endnu ikke gidet (vi har dog heller
> ikke testet med Windows). Derimod har den godt toårige været meget
> glad for iMac'ens tastatur siden hun var ganske lille.

Vores datter er pjattet med Linux. Tror hun er forelsket i de "Fischer
Prize"-agige farver i KDEs Kemamik-tema...

-j

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-02-04 09:31

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Vores datter er pjattet med Linux. Tror hun er forelsket i de "Fischer
> Prize"-agige farver i KDEs Kemamik-tema...
>
> -j
Selvom jeg kun har mødt Jer een gang, ja, så kommer det ikke bag på mig,
du er jo faderen, og det med at æblet ikke falder langt fra stammen,
ses klokkeklart her

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 06-02-04 00:06

Hej Michael

Jamen tillykke med ham, og det er da rart at se, at han allerede nu er
ved at få en god opdragelse. - Det siges jo, man lærer bedst mens man
sover..

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 06-02-04 10:13

mta@mac.com (michael tysk-andersen) writes:

> [...]

Tak for kigget. En vidunderlig baby. Men det kan jo næsten ikke blive
bedre med sådanne smukke forældre.
held skal der selvfølgelig altid til. Ingenting er en selvfølge og man må
undres hver gang, der kommer sådan et perfekt lille barn til verden.

Smart med det at kunne sende et iCard.

Er det når man lægger sine billeder ind på .mac.com iDisk?.
Jeg kan desværre ikke få det til med mine billeder, at få på min mac.com
hjemmeside. Jeg er desværre ikke for klog, desværre.
Hilsen Hanne

Fra : Lone Schmidt

Dato : 06-02-04 15:17

> Sidder her og læser dk.edb.mac sammen med min nyfødte søn som kom til
> verden mandag aften. Han sover stille og roligt i armene på mig hvilket
> igen er kendetegnende for den gode stemmning i gruppen.

Tillykke med sønnike
Også en hilsen til mor
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 07-02-04 10:30

mailloneFJERN@netscape.net (lone schmidt) writes:
>Selvom jeg kun har mødt Jer een gang, ja, så kommer det ikke bag på mig,
>du er jo faderen, og det med at æblet ikke falder langt fra stammen,
> [...]

Slet ikke når æblet er i brug hver dag
hilsen hanne

"lær mere om fotografering, men kun for sjov"