forslag til newsreaders?
Fra : michael bennati scho~

Dato : 04-02-04 23:40

Hvilken newsreader er god til store/mange filer...helst en, der er
brugervenlig for en idiot som mig.

mvh Michael

Fra : Ingolf

Dato : 05-02-04 01:37

"michael bennati schou" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette>
wrote in message news:402174c2$0$95108$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hvilken newsreader er god til store/mange filer...helst en, der er
> brugervenlig for en idiot som mig.
>
> mvh Michael

Efter en masse bøvl med en stor dbx fil(>120.000 posts; dbx filstørrelse=550
mb), fandt jeg programmet MailNavigator
http://www.mailnavigator.com
Virkelig god til enorme grupper.
Se evt. tråden "Opbevaring af news-data. Download gamle arkiver?" for andre
forslag.

Fra : Leony

Dato : 05-02-04 17:08

In news:402174c2$0$95108$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
michael bennati schou <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette>
typed:

> Hvilken newsreader er god til store/mange filer...helst en, der er
> brugervenlig for en idiot som mig.

Power-Grab er ikke så tosset:
http://www.cosmicwolf.com/
den understøtter Yenc.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-02-04 18:46

On Wed, 04 Feb 2004 23:39:57 +0100, michael bennati schou wrote:

> Hvilken newsreader er god til store/mange filer...helst en, der er
> brugervenlig for en idiot som mig.

Helt klart Pan IMHO. God til både ascii samt binær materiale.

http://pan.rebelbase.com/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : michael bennati scho~

Dato : 06-02-04 15:37

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Helt klart Pan IMHO. God til både ascii samt binær materiale.
>
> http://pan.rebelbase.com/
>
> --
hvad med forte agent? der er det nemt at finde vejledninger på dansk til
dette program, men er det godt til at hente store binære filer?
mvh Michael

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-02-04 18:39

On Fri, 06 Feb 2004 15:36:39 +0100, michael bennati schou wrote:

> hvad med forte agent? der er det nemt at finde vejledninger på dansk til
> dette program, men er det godt til at hente store binære filer?

Den kan helt klart anbefales hvis man er til Windows. Nok den bedste
dertil. Nu siger du store? Hvad mener du helt præcist?

Fra : michael bennati scho~

Dato : 07-02-04 01:55

> Den kan helt klart anbefales hvis man er til Windows. Nok den bedste
> dertil. Nu siger du store? Hvad mener du helt præcist?

filer på 500-900mb. og mange af dem (samples biblioteker, lyde til
softsamplere og den slags)
mvh Michael

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-02-04 14:42

On Sat, 07 Feb 2004 01:54:41 +0100, michael bennati schou wrote:

> filer på 500-900mb. og mange af dem (samples biblioteker, lyde til
> softsamplere og den slags)

Jeg må være svar skyldig. Jeg ved ikke hvordan den er til så store
filer.

En kammerat (der er godt nok til Windows) han bruger et som hedder Newsbin
som han er vildt begejstret for.

Prøv det evt.

Fra : Pepsimax

Dato : 07-02-04 01:30

Hej

undskyld hvis det ikke er den rigtige gruppe

hvis jeg henter nogle filer fra binære grupper
hvordan samler jeg dem så til EN brugbar fil

mvh

pepsimax

Fra : Jørn Andersen

Dato : 07-02-04 02:05

On Sat, 7 Feb 2004 01:29:30 +0100, "Pepsimax" <k@pepsimax.dk> wrote:

>undskyld hvis det ikke er den rigtige gruppe

>hvis jeg henter nogle filer fra binære grupper
>hvordan samler jeg dem så til EN brugbar fil

Det afhænger lidt af, hvilken news reader du bruger.
Hvis det er Outlook Express, så ved de det i:
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

PS: Gider du tage et kig på:

--
Jørn Andersen,
Brønshøj