alt.binaries.sounds.utilities hvor finder ~
Fra : michael bennati scho~

Dato : 04-02-04 23:38

den er ikke på news.inet.tele.dk

hvor kan jeg så finde den?
jeg er novice.

mvh michael

Fra : Mogens

Dato : 05-02-04 00:22

On Wed, 4 Feb 2004 23:38:25 +0100, "michael bennati schou"
<michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> wrote:

>den er ikke på news.inet.tele.dk
>
>hvor kan jeg så finde den?
>jeg er novice.
>
>mvh michael

Jeg tager den gruppe via www.easynews.com
men det koster selvf. penge. ( 60 kr/md )
Easynews fører alle binære grupper.

Fra : michael bennati scho~

Dato : 05-02-04 00:31

"Mogens" <moveng@XXportalenXX.no> skrev i en meddelelse

> Jeg tager den gruppe via www.easynews.com
> men det koster selvf. penge. ( 60 kr/md )
> Easynews fører alle binære grupper.

Hvad er fordelen ved et betalingsabbonement? kan man downloade hurtigere? Ja
undskyld hvis jeg spørger dumt.

Hvis jeg ikke vil betale...så kan man vel abbonere alligevel? Men hvordan
finder jeg udbyder der har den?`

mvh Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-02-04 01:07

"michael bennati schou"
<michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev :

>Hvis jeg ikke vil betale...så kan man vel abbonere alligevel? Men hvordan
>finder jeg udbyder der har den?`

Nej, der findes ingen brugbare gratis newsservere, udover dem der
følger med et internetabonnement.

Binære grupper er alt for tunge til at man kan levere en gratis
tjeneste.

Fut: news:dk.edb.internet, hvor svar herpå bringes, det har intet
med internet.software.mail+news at gøre.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Mogens

Dato : 05-02-04 11:58

On Thu, 5 Feb 2004 00:30:34 +0100, "michael bennati schou"
<michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> wrote:

>Hvad er fordelen ved et betalingsabbonement? kan man downloade hurtigere? Ja
>undskyld hvis jeg spørger dumt.

Jeg kan hente filer betydeligt hurtigere fra Easynews end jeg kan
fra Tiscali som er min udbyder. Det er muligt fordi jeg bruger en
download manager ( Download Accelerator ) som Easynews understøtter.
Det gør Tiscali ikke.

Desuden har Easynews en retention tid på 30 dage mod Tiscalis's
ca 24 timer. Easynews har desuden 99.9% af filerne komplette i
alle binære grupper hvor Tiscali kun dækker de danske.

Det er ting som jeg godt vil betale lidt ekstra for.

>Hvis jeg ikke vil betale...så kan man vel abbonere alligevel? Men hvordan
>finder jeg udbyder der har den?`

Du får ikke ret meget gratis idag. Face the facts.

mvh M

Fra : Steen

Dato : 05-02-04 13:32

Mogens wrote:

> [...]
> alle binære grupper hvor Tiscali kun dækker de danske.
>
> Det er ting som jeg godt vil betale lidt ekstra for.

Findes der en liste over hvilke grupper de har?

jeg kunne ikke lige finde en

Fra : Mogens

Dato : 05-02-04 14:03

On Thu, 05 Feb 2004 13:32:08 +0100, Steen <anders.and@andeby.wd>
wrote:

>Findes der en liste over hvilke grupper de har?

Jeg har ikke set en liste, men jeg tvivler på at du kan
nævne en gruppe som de ikke fører.
Ved sidste opdatering viste min Agent 50948 grupper.
De er desuden altid meget hurtige til at medtage nye
grupper.

mvh M

Fra : Lars Christensen

Dato : 05-02-04 14:55

http://www.easynews.com/list-all-groups.phtml

--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik