Nitro3000 fra hydro Texaco - turbobenz ???
Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 04-02-04 23:10

Hej derude

Som nybagt scooterkører og ejer af en splinterny Piaggio Typhoon har jeg
lige et enkelt spørgsmål:

Jeg har p.t. kørt ca. 350 km, var lidt træt af den da den "kun" rendte 50-55
ud af lige vej, så var lige forbi forhandleren for at høre hvad der skete...
selvf. siger han at den bare skal køres til, og at det tager ca. 1000
km..... Og nu kommer så det sjove - lige efter at have snakket med ham skal
jeg have tanket, holder på texaco og tænker "hvorfor ikke lige prøve det der
Nitro3000, bare lige for at se hvad det er...." Fuck jeg fik et chock !!!!
Pludselig render dyret 70 ud af lige vej !!!! Hvad er det lige der sker
?????? Er der noget "guf" i det nitro3000, eller hvad dælen .........

Håber der er nogen der kan hjælpe derude

/Ole

Fra : Hekto

Dato : 04-02-04 23:37

Ole Vandborg Rasmussen wrote in

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

/Hekto

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 05-02-04 12:36

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> --------------------------
> [...]

Og det svar kan jeg jo så bruge til rigtig meget.... andre derude der har et
bud ?

/Ole

Fra : rotel

Dato : 25-03-04 08:40

hector har set lyset han ved godt at han ikke har noget budskab, derfor
holder han sin keft nu.

Fra : Axelgaard

Dato : 05-02-04 12:44

"Ole Vandborg Rasmussen" <ole(fjern.dette)@vandborgnet.dk> skrev i en
meddelelse news:40216dc8$0$30065$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Som nybagt scooterkører og ejer af en splinterny Piaggio Typhoon har jeg
> lige et enkelt spørgsmål:

Splinterny som i 100% original?

> Jeg har p.t. kørt ca. 350 km, var lidt træt af den da den "kun" rendte
50-55
> ud af lige vej, så var lige forbi forhandleren for at høre hvad der
skete...

50-55km/t? på en helt ny scooter - og det brokker du dig over...

> [...]
der
> Nitro3000, bare lige for at se hvad det er...." Fuck jeg fik et chock !!!!

Det ville jeg også med den pris...

> Pludselig render dyret 70 ud af lige vej !!!! Hvad er det lige der sker
> ?????? Er der noget "guf" i det nitro3000, eller hvad dælen .........

Der er additiver der skulle fjerne sod, ikke noget "vidunder-middel".
Måske du bare havde vinden og solen i ryggen ;)

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 05-02-04 13:12

"Axelgaard" <axelgaardNOSPAMPLZ@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Ole Vandborg Rasmussen" <ole(fjern.dette)@vandborgnet.dk> skrev i en
> meddelelse news:40216dc8$0$30065$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Splinterny som i 100% original?

Splinterny som i variatorskiver er fjernet...... Ellers original (kan da
lige nævne at det er en 45'er

> 50-55
> skete...
>
> 50-55km/t? på en helt ny scooter - og det brokker du dig over...

Det er måske meget normalt ? Min nabo købte en 30'er for ca. ½ år siden -
den rendte 60 fuldt lovlig fra dag 1 ! (på speedo...) (Tror nok den rundede
de 90 efter skiverne blev taget af, og så kom de på igen )

> skal
> der
>
> Det ville jeg også med den pris...

tja, alt er relativt.... skal give ca. 1½ kroner mere pr. uge for at køre på
Nitro3000, kan du nævne andet der giver +25% effekt til samme pris Er nu
spændt på om det virkelig er benzinen der har betydet noget, eller om jeg
bare lige har ramt det tidspunkt hvor cylinderen er ved at være kørt til....

> Der er additiver der skulle fjerne sod, ikke noget "vidunder-middel".
> Måske du bare havde vinden og solen i ryggen ;)

Er godt klar over at det indeholder rensende additiver, mht. til vind/sol i
ryggen, så har den til da ALDRIG rundet de 70 ligeud, selv ned ad mindre
bakker kørte den under 70......

Tak for svaret

/Ole

Fra : Neser

Dato : 05-02-04 22:58

> Er godt klar over at det indeholder rensende additiver, mht. til vind/sol
> ryggen, så har den til da ALDRIG rundet de 70 ligeud, selv ned ad mindre
> bakker kørte den under 70......

Det gjorde min bare med skiverne pillet! Den kunne nemt komme op på 70-75 på
speedometeret, og en sjælden gang 80.

- Neser