Graphic Converter og Paintshop Pro
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 04-02-04 22:43

Kan det virrkelig passe, at Graphic Converter ikke kan åbne et billede i
Paintshop Pro-format?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Morten Lind

Dato : 04-02-04 23:23

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Kan det virrkelig passe, at Graphic Converter ikke kan åbne et billede i
> Paintshop Pro-format?
>
> Venlig hilsen
>
> Ove Steen Smidt

Nej, Ove
Det kan ikke passe. Den nyeste version til OS X, 10.3.2 kan i hvert
fald.
M.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 04-02-04 23:54

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Nej, Ove
> Det kan ikke passe. Den nyeste version til OS X, 10.3.2 kan i hvert
> fald.
> M.

Ja, det ville også undre mig. Jeg fik at vide, at den pågældende fil var
invalid eller korrupt.
Jeg kan ikke finde noget, der minder om formatet på listen i GC's
lokalmenu. Det skulle ende på psp.

Men jeg vil da meget gerne lade mig overbevise. Når man i dagtimerne er
nødt til sidde og udføre arbejde på en PC, er det rart at kunne flytte
materialet over på den medbragte PB, finpudse og sende tilbage til
PC-en.

Jeg har GC 4.9.3.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Morten Lind

Dato : 05-02-04 05:58

> [...]

> nødt til sidde og udføre arbejde på en PC, er det rart at kunne flytte
> materialet over på den medbragte PB, finpudse og sende tilbage til

Jeg har ikke sådan et dokument, jeg kan prøve det på, men i åbndialogen
er der en filteroversigt, som står til "alle tingængelige". Derinde står
der Paintshop Pro.
M.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 05-02-04 20:56

> [...]

> Jeg har ikke sådan et dokument, jeg kan prøve det på, men i åbndialogen
> er der en filteroversigt, som står til "alle tingængelige". Derinde står

Rigtigt. Nu har jeg set. Den fil, jeg prøvede det på, må have været
skadet.

venlig hilsen

Ove Steen