Preview virker ikke...;-(
Fra : Per Madsen

Dato : 04-02-04 21:01

Normalt har jeg mine vinduer sat til kolonner, så jeg f.eks. let lige
kan høre et bestemt .mp3-nr.,- desværre kan jeg ikke længere afspille
mp3ere på denne måde. Der sker ganske enkelt intet, når jeg trykker på
play. Synes ikke rigtig jeg kan relatere det til nogle ændringer
foretaget på systemet eller lign. Har repareret tilladelser men det har
ikke hjulpet. Er det en .plist-fil der er korrupt og i givent fald
hvilken? Nogle forslag?....det irriterer nemlig lidt!

Takker!

--
Mhv. Per Madsen

http://madsen.blogdrive.com/ updated.....mac, news, whatever....

Fra : Morten

Dato : 05-02-04 01:42

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:
> [...]
> ikke hjulpet. Er det en .plist-fil der er korrupt og i givent fald
> hvilken? Nogle forslag?....det irriterer nemlig lidt!

en af "de der" tredieparts dimser a' la tinkertool kan slå priview
funktionen fra i Finder - Har du rodet med det? ellers prøv at rode
med det...

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Per Madsen

Dato : 05-02-04 03:02

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> en af "de der" tredieparts dimser a' la tinkertool kan slå priview
> funktionen fra i Finder - Har du rodet med det? ellers prøv at rode
> med det...

Jeg har og har aldrig haft TinkerTool inst. så det kan det vist ikke
være. Jeg kan dog se at problemet forsvinder hvis jeg opretter en ny
bruger og logger ind med den, så det er jo nok mine userprefs. der er i
ged. Jeg kan bruge Dragster til at slette dem med, men hvor meget skal
geninstilles, udover dock'en og ikoner, hvis jeg sletter min userprefs.?

tak for forslaget Morten
--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Morten

Dato : 05-02-04 04:01

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Jeg har og har aldrig haft TinkerTool inst. så det kan det vist ikke
> være.

Jeg skrev "a la tinkertool" netop fordi tinkertool ikke kan dette, og
fordi jeg ikke kan husk hvad der kan det - måske cocktail? (jeg
bruger jo ikke den slags usle GUI programmer, men fortrække min
terminator som Mitch. så venligt udtrykker det). Hvad HAR du brugt?

Fra : Per Madsen

Dato : 05-02-04 15:58

> [...]

> bruger jo ikke den slags usle GUI programmer, men fortrække min
> terminator som Mitch. så venligt udtrykker det). Hvad HAR du brugt?

Ahh..ja det ser jeg nu jeg læser ordenligt efter Jeg har Cocktail
inst. men bruger den kun til cronscripts, prebinding og tilladelser. ved
ikke om LaunchBar måske laver lidt ged i den...

Fra : Karl Antz

Dato : 05-02-04 17:20

> [...]

> inst. men bruger den kun til cronscripts, prebinding og tilladelser. ved
> ikke om LaunchBar måske laver lidt ged i den...

det er nok ingen af de to - jeg bruger dem, men har ikke det problem som
du beskriver
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten

Dato : 05-02-04 18:38

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Ahh..ja det ser jeg nu jeg læser ordenligt efter Jeg har Cocktail
> inst. men bruger den kun til cronscripts, prebinding og tilladelser.

Det jeg mener at du måske uforvarende har fået slået preview
funktionen fra i et af de mange programmer der via GUI kan modificere
Apples indstillinger. Hvilket program der måtte have modificeret dine
indstillinger har jeg ikke umidelbart et bud på. Kig dem igennem...

> ved ikke om LaunchBar måske laver lidt ged i den...

Det kan du med garantrisse se bort fra.